Nieuwe Bike!!

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Nieuwe Bike!!

Bericht door Justin »

Heej allemaal:D heb me nieuwe minibike vandaag gehaald en ben er SUPERR blij mee :D :D !
Afbeelding
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Leuke bike hoor. Je hebt zelfs een standaardje :) Hoeveel heb je er voor betaald?

Dit topic hoort volgens mij gewoon in het Chinese paddock forum.
Gast

Bericht door Gast »

Zelfde type als ik :D

Zij standaartje is verrekte makkelijk trouwens :)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Jij had toch ook verlichting e.d. erop? Ik zie het nu niet van het standaardje, afgezien van extra gewicht en een extra iets waarover ik op m'n bek zou kunnen gaan. Hij staat net zo goed op de steppie.
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb geen lichten erop hoor, dat is het topic erboven, nu eronder trouwens
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Koste me 150 euro... Valt mee tog?
alleeen de stikkers zijn beetje "Noobie" :lol: die haal ik er denk ik af en neem ander stikker-set,,

Ja dat standaardje is idd makkelijk :)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Sorry, ik haal twee door elkaar.

Die stickers zaten er bij mij ook op. Ik heb maar flesje gekocht waarop stond dat het extreem giftig was voor het millieu, dan zit ik altijd goed dacht ik. (Stickerremover dus). Pas wel op op je ruitje, het bijt in je coating van je raampje.

150 is geen gekke prijs :)
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Okee :!: :!:
Tnx dat je dat effe zegt :)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hier ff het resultaat zodat je weet wat je verwachten kan:
Afbeelding
Het is alleen die vlek onderin hoor, de rest is gewoon beetje zand. Maar het is helemaal stroef, bijna griptape stroef (als je ooit een skateboard hebt gehad ofzo).

En zorg dat je een beetje sterke tape (ducktape is denk ik weer wat teveel van het goede) bij de hand hebt, dan kun je de resten van de papieren stickers er beter afkrijgen. Voor de rest gewoon eventjes netjes de handleiding volgen van je ontstickering.
Gast

Bericht door Gast »

Mooie bike hoor! veel plezier ermee.

TIP:

Ik heb de stickers er afgehaald met een Fohn.
Dit gaat absoluut probleem loos, als je maar zorg dat de lijm van de sticker goed warm word. Succes!
Baan

Bericht door Baan »

Leuk ding.
Is het type 2006 toch?
Let er wel even op dat voordat je gaat rijden dat je ff alle schroeven en bouden na loopt. Okk even je ketting goed opspannen en je remmen controleren.

O en vergeet er geen benzine in te doen :lol: :lol:

Als je er netjes mee omgaat kan je er lang plezier te hebben.
mannid

Bericht door mannid »

standaard heb ik zelf gemaakt met veer enzo. wil best foto laten zien maar weet niet hoe
WllmJn

Bericht door WllmJn »

mannid schreef:standaard heb ik zelf gemaakt met veer enzo. wil best foto laten zien maar weet niet hoe
Je moet je foto's uploaden via www.imageshack.us :wink:
en dan de link in je bericht posten
Gast

foto

Bericht door Gast »

hoe krijg ji je foto hier op ?????
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Je gaat daar naar toe en dan staat er: kies bestand. Die klik je aan en dan selecteer je de foto die je wil uploaden. Dan druk je op uploaden en dan krijg je een nieuw venster met een aantal links. Dan selecteer je Thumbnail for forums van die bovenste drie ofzo. En die zet je hier neer. Er is een handleiding voor ergens op dit forum.

Edit: Voila, hier is dat topic. http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +toevoegen
Gesloten