ik heb gehoord dat grote circuits als Amsterdam en Emmen 2500 of meer euro kosten is dat dan wel betaalbaar??mark#41 schreef:Ik denk dat er per klasse 2 wedstrijd manches worden gereden ipv. drie!
Leuk is dat er meer inschrijf geld ontvangen word en er naar mijn idee dus ook een grotere diversiteit in circuits kan komen ,er kan namelijk meer uitgegeven worden.
[nb. 2 wedstrijd manches voor ALLE klassen ]
Wie heeft er nog wat voor de vergadering?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
andries
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
jeffrey #4
-
üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
jeffrey #4
-
#mikey#
-
jeffrey #4
ja klopt maar voor degene die dat niet hebben is 1 training dan niet genoeg en we racen met zn allen,dus vandaar bedoelde ik dat.
en je zal zelf ook wel eens een dag hebben dat je niet zo lekker in je vel zit en dat een xtra traing wel lekker is voordat je de wedstrijd in gaat.
nog meer mensen iets te melden????
ciao jeffrey
en je zal zelf ook wel eens een dag hebben dat je niet zo lekker in je vel zit en dat een xtra traing wel lekker is voordat je de wedstrijd in gaat.
nog meer mensen iets te melden????
ciao jeffrey
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
113cu
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Gast
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
jeffrey #4
nee dat denk ik ook niet nee....we willen ook allemaal nog een beetje optijd thuis zijn ook na zo'n race dag!!en wat te denken met de regen dan is het nu al lastig,maar die 2 trainingen hebben we gewoon echt nodig en vooral de minder ervaren jongens die kunnen wel wat extra rondjes gebruiken.
maar het is afwachten met het deelnemers aantal van 2006,ik verwacht een groot aantal als ik zo een beetje op het forum snuffel.
ciao jeffrey
maar het is afwachten met het deelnemers aantal van 2006,ik verwacht een groot aantal als ik zo een beetje op het forum snuffel.
ciao jeffrey