valt uit bij vol gas geven

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

valt uit bij vol gas geven

Bericht door Gast »

io , heb probleempje met pocketbike en eb al op forum gezocht maar vind geen antwoord , op zich heb ik helemaal geen problemen met pocketbike hij gaat zelfs heel goed...

heb 1 probleempje dat ik net voor heb gehad, waneer ik gasgeef
trekt hij niet speciaal rap op maar dat heeft hij nooit echt hard gedaan hij gaat gewoon goed. maar als ik mijn gashendel het einde draai , krijgt hij precies geen benzine ofzo en valt hij meestal gewoon stil of is het precies of ik geen gas geef.
Als ik echter mijn gashendel niet helemaal het einde draai ga ik weer vooruit niet echt zo hard als vroeger want ik kan geen volgas geven.
dus geef ik een beetje gas dan ga ik voorruit
geef ik volgas dan rem ik af of val ik stil.

weet iemand wat dit probleem kan zijn?
thx anyway XX
Gast

Bericht door Gast »

voel je nog een bepaalde weerstand bij dat laatste stukje volgas (in je gashendel)? misschien is het dan iets met je gaskabel. Zo niet, dan zal het wel iets met de carb zijn denk ik.
Gast

Bericht door Gast »

euhm ik was dus samen bij hem eh toen we het ondervonden. Als je volgas geeft, heeft ie de neiging stil te vallen, je hebt eig. geen weerstand meer neen. wat moet er dan gebuerd worden met de Carb ?
-xXx-
Gast

Bericht door Gast »

Dit laat ik over aan mensen met echt verstand. Ik ben ook nog aan het leren maar ik denk wel dat het iets is met de carburateur.

Update: het zou misschien ook je benzinekraantje kunnen zijn, die bij volgas te weinig benzine doorlaat.
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Waarschijnlijk zit er een vuiltje in je carb. of is je Sproeier verstopt.
Kijk dat even na.

Succes,Valeray
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Bram_Snoek
forum gebruiker
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 07 aug 2005, 11:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Bram_Snoek »

dat heb ik ook gehad

zet je bobine ff wat dichter bij je vliegwiel en kijk of je magneetjes op je vliegwiel nog werken

greetz Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Trek je benzine filter er tussen weg en maak je carburateur schoon,klinkt als water in de vlotterbak.
Gast

Bericht door Gast »

Had ik ook last van bleek dat er zooi in de tank zat er mn sproeier was verstopt
Gast

Bericht door Gast »

maar hoe komt het dan, dat als je je hendel niet helemaal het einde draait
je wel lekker gas kan geven en als je hem net het einde draait dat niet meer kan? dat heeft toch nix met je carb te maken of wel? ;x
Gast

Bericht door Gast »

misschien komt dat doordat de carb dan te weinig benzine krijgt en dus in verhouding teveel lucht, doordat er wellicht iets verstopt zit in de benzinetoevoer.
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Lijkt mij een te kort aan benzine.
als eerste sproeiers door blazen, dan kan je altijd nog verder kijken of hij te weinig benzine krijgt dmv de benzinekraan oid. je moet dingen gaan uitsluiten.
Succes :wink:
Steven
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Kan ook een teveel aan benzine zijn, had ik ook na het installeren van walbro carb. Nu met high pressure kit geen last meer van. Ben nog wel bezig met afstellen..
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Dan haal je het luchtfilter er even af,gaat ie dan wel door dan weet je het ook
Gesloten