Verslag wedstrijd Uden 5-01-06 (MET FOTO'S)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Verslag wedstrijd Uden 5-01-06 (MET FOTO'S)

Bericht door Twan »

Zo de tweede wedstrijd voor de Traxxcub is weer achter de rug. Het was me de wedstrijd wel. Er waren onegveer 35 deelnemers die werden verdeeld in een A en een B klasse.
Men was weer eens van ver gekomen maar iedereen kon mee doen.
De kwalificatie gaf al een klein beeld wie er in de A of de B klasse kwam. Alleen Walter met zijn Pasini had wat probleempjes en werd door een klein foutje in de B klasse gezet. Wat achteraf wel weer werd gegezet.
Ook waren er verschillende NK rijders die hun kunsten eens kwamen vertonen. En ja wat moet je zeggen. Danny heeft dat dus ook goed gedaan.
na de kwalificatie werd eerst de B finale gereden. Walter zijn Pasini sloeg 2 maal af en reed na 1 ronden achteraan. Maar...........toen kwamen de kwaliteit van de 4 takt en Walter naar boven. Hij won dus ook met overmaat. Maar niet te vergeten was ook onze Twan (nee niet ik). Die gas ook flink gas en kwam als tweede over de streep. Derde werd Daan en vierde werd de man met de kleine bike en grote wielen of te wel een Blata 2.6 met 6,5 inch wielen erin. Door de grote opkomst heb ik zelf geen uitslagen formulier maar dat zal er zeker nog wel iemand op zetten.
Tijdens de prijs uitrijking werd het foutje dat Walter in de B finale zat goed gezet en zo kreeg hij alle punten voor de winnar en werden nummers 2,3 en 4 1 plaats naar voren geschoven zodat we uiteindelijk 2 winnars hadden in de B finale.

Toen kwam de A finale Het brute geweld om het maar rustig uit te drukken. Mike Boot (de winnaar van de eerste wedstrijd) had vandaag het geluk niet helemaal aan zijn zeide. Naar een redelijk strat schoof hij onderuit. Waarna hij de achtervolgen flink in ging zetten. Maar..... toen zijn Blata B1 achter uitbrak en onze Mike flink omhoog gooide kwam Mike net even verkeerd terecht en klapte met zijn "heiligdom" precies op het stuur en toen de bike weer omhoog kwam kreeg hij zijn bike nog eens een keer boven op hem terecht. Dus helaas deze keer geen punten voor onze Mike.
Maar Vanaf de start was het Danny die die mute aanvoerde en met flink overwicht. Hij won dus ook met een zeer grote voorsprong. Daar achter speelde een heel mooi gevecht af tussen Antony, Ruben en JAJA onze Bouke op zijn snelle Puch. Na een mooi gevecht was het Ruben ( die nog nooit een minibike wedstrijd met NK rijders had gereden) die aan het langste eind trok en toch met een zeer mooie voorsprong als tweede over de streep kwam. Onze Bouke kwam even in de knoop en moest de achter volging in zetten op Antony. Maar helaas was dat net even iets te veel van het goede. Ook in de achterhoede was en een mooi gevecht. Soms met haast vallen en opstaan (he Sleutel). Ook onze Kevin met zijn nieuw gebouwde Puch onder een Thia Ci frame kwam zeer goed rond. Dit terwijl het de eerste keer was voor hem dat hij er eigenlijk op reed. Maar uiteindelijk was het een zeer spectaculaire race. Dus 1 was Danny, 2 was Ruben en 3 was Antony.

Na afloop was Ruben nog zo opgewonden dat hij zo goed gereden had dat hij maar meteen besloot om dit jaar de NK's ook maar mee te gaan rijden. Dus het *geen sponsor* Racing Team gaat dit jaar ook maar eens strijden voor de prijzen.

De foto's komen nog. Ik heb het nu even te druk met kleine andere dingen.

Groeten Twan
Laatst gewijzigd door Twan op di 10 jan 2006, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Uden

Bericht door Gast »

Het was weer leuk.. alleen wat ik wel een beetje iritant vondt.. dat het karten was en dan weer minibiken dan weer karten enz..
Voor de rest vondt ik het een geslaagde avond..

Gr Daan
Gast

Bericht door Gast »

het was een gezellige avond :lol:
wel jammer dat mike viel ik had graag de tijden van mike en ruben willen zien :cry:
ik reed nu voor de eerste keer mee en had het wel naar me zin :lol:
groetjes priscilla
Gast

race

Bericht door Gast »

Ja het was een heftige race ik nam te veel rizico's dat was niet nodig geweest ik wouw teveel en toen ging het mis.. :( maar ja volgende keer beter.

het gaat nu al stukken beter met me kheb alleen een blauwe zak maar da gaat ook wel weer over.. :) hahaha ik zie jullie volgende keer alemaal wel weer.. groetjesss mike..
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

het was zekers weer gezellig 8)

Gonzo en Mertun waren aanwezig en werden door Ingrid (mevrouw *geen sponsor* ;) ) omgedoopt in Jut en Jul.

Wel jammer was dat de bike van Patrick niet helemaal wou doen wat Patrick van plan was :(

Verder is de deal gemaakt dat Ruben hulp krijgt van een pro met het afstellen van zijn koppeling, want hij verslijt ze bijna sneller dan wij de broodjes frikadel..... :wink:
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Re: race

Bericht door TnTnelis »

Blata team rijs schreef:Ja het was een heftige race ik nam te veel rizico's dat was niet nodig geweest ik wouw teveel en toen ging het mis.. :( maar ja volgende keer beter.

het gaat nu al stukken beter met me kheb alleen een blauwe zak maar da gaat ook wel weer over.. :) hahaha ik zie jullie volgende keer alemaal wel weer.. groetjesss mike..
Normaal willen we foto's zien van de schade/wonden, maar nu zal ik met nadruk zeggen dat dat niet hoeft. :roll:

Niels
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

hey ja het was weer kei gezellig :lol: ik was wel mooi 6e geworden van de 13 :P maar ja omdat walter gediskwalificeert werd werd uiedereen een plaats omhoog geschoven dus ben ik toch 5e geworden maar het was echt een gezliggie avond en half 2 pas thuis :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Bericht door Talby »

hey allemaal
het was weer goed geweest!!!!!!!
ik heb voor mijn doen goed gereden en veel plezier gehad

en mike heeft toch nog punten gehaalt het begint er om tespanen!!

Gr Talby Ingrid & Qurine
Afbeelding
Gast

Uden

Bericht door Gast »

Ben benieuwd na de foto's :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P
Gast

heey

Bericht door Gast »

heeey talby hoe bedoel je dat dat ik nog punten heb gehaald..?? dat kan toch niet..?? stuur a.u.b. wat terug.. m.v.g. mike
Gebruikersavatar
bokkiejr
forum gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 15:45
Locatie: gelderland
Contacteer:

tussenstand

Bericht door bokkiejr »

tussenstand naar 2 racen punten

1 Mike Boot 76
2 Ruben Hernandez 79
3 Leon Vervoort 74
4 Andre Bouman 74
5 Ed van Tilburg 70
6 Walter Grob 65
7 Talby van Elst 63
8 Twan 56
9 Sonny 50
10 Christian Willemsen 45
11 Dirk- Jan Willemsen(bokkieJr) 42
12 Jos Verstappen 40
13 Anthony 39
14 Arjan 36
15 Raymond 35
16 Gerard 34
17 Richard Dex 33
18 Cees 33
19 Max Verstappen 32
20 Kevin 31
21 Hugo Charles 30
22 Tony 30
23 Phil 28
24 Jorrit Dex 27
25 Daan 24
26 Martijn 23
27 Nicki 22
28 Jasper 21
29 Jeffrey 20
30 Priscilla 19
31 Jarno 18
32 Erik 17
33 Patrick 15

ook gisteren was het weer leuk allen jammer dat mijn blata kapot ging maar toch nog een paar puntjes kunnen pakken op de sendai die ik voor de zeker heid maar had mee genomen.

www.suzukimotorfan.tk
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Re: tussenstand

Bericht door TnTnelis »

bokkiejr schreef:1 Mike Boot 76
2 Ruben Hernandez 79
Hoe kan de nummer 1 nu minder punten hebben als de nummer 2?

Niels
Gebruikersavatar
bokkiejr
forum gebruiker
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 15:45
Locatie: gelderland
Contacteer:

Bericht door bokkiejr »

Sorry ik snap het zelf ook niet.
Want ik heb de tussenstanden zo gekregen van Traxx.
Ik heb hem zo van de mail afgehaald dus.
En zelfs niks er aan veranderd.

groetjes bokkie jr

www.suzukimotorfan.tk
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

Jongens het was weer beregezellig gister.
Zeker jammer dat mijn grote vriend mike uit is gevallen.
Maar ik weet zeker dat hij dat de volgende keer weer goed maakt.(als hij niet te gretig is op koude banden)(en zijn zakkie minder blauw)
Op punten bedoel ik dan.
O ja aki bono wanneer kom je langs om mijn koppling af te stellen?
Ik zal er voor zorgen dat ik voor een heel weeshuis frikandellen en brood heb.
Groetjes Ruben
MX_Melvin
forum gebruiker
Berichten: 999
Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Hoezo was Walter gediskwalifiseerd als ik vragen mag??? :oops: :?
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Plaats reactie