Vraag 1: we hebben alleen nog maar op de testbank gestaan met deze bike, en daar hadden we extra koeling d.m.v. ventilatoren, dus of het probleem nu over is kan ik nog niet zeggen.Maik WOOFER schreef:Goed werk jongens, ga zo door.
Ander vraagje, het leverd wel geen pk's op maar hoe warm word het water nu met deze veranderingen?
2de vraag: Is het beter om een blazende cooler op je radiateur te zetten of 1tje (net zoals in een auto) met een zuigende werking?
Hebben jullie hier ook testen voor gedaan of gaan jullie dat misschien nog doen?
mvg,
Maik.
Maar ik heb er wel een goed gevoel over, zodra de bike zover is om er mee te kunnen rijden gaan we dit zeker nog testen.
Vraag 2: Ik ben van mening dat het zonder dat het zonder "cooler" moet kunnen, mocht het met onze aanpassing niet werken dan licht het aan de radiateur, een grotere is dan een goede optie.
Mocht je toch overgaan op een "cooler" dan kan volgens mijn het beste een zuigende nemen, namelijk aan de voorzijde van je radiateur heb je te wijnig ruimte.
En het frame van de "cooler" ontneemt dan ook de rijwind, dus minder koeling.