ben er wel redelijk tevreden over maar je moet hem niet te veel opvoeren(net zoals ike ) wand dan heb je er 3x zo veel onderhoud aan en je geeft er nog heel veel geld aan uit ook dus gewoon racekoppeling, andere carb, en andere uitlaat en dan kappen, en een blata, grc, pollini passini ofzow kopen
tis maar net dat ik blokje met die setup die ik nu heb best wel goedkoop kon kopen anders kun je het beter niet doen
ik reed met een sendai tai-chi ik had hem gelijk op gevoerd nooit problemen mee gehad hij was ongeveer 10pk en heb hem tekoop staan als iemand weet wie hem wil kopen..?? ff maile...
450.-
benzinefilter
koppelingshuis(voortandwiel was afgebroken)
stuk of 4 nieuwe kettingen(kwam er later achter dat achterwiel beetje scheef stond)
nieuwe moertjes, de oude was het schroefdraad eraf.
en nu alles weer goed is, loopt ie super
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008
kheb uhm nu nog net geen week.
eerste dag na monteren kwam ik erachter dat mn ontsteking kapot was
maar metteen nieuwe gehaald erop gezet, en rijden maar.
ik heb de mijne 5 maanden (vanaf eind juni, voor mijn punten )
alleen benzinefilter (maar das normaal)
de voetsteuntjes (ook normaal zeker??, heb nu toch nieuwe gemaakt)
en de jointe van mijn uitlaat (ook normaal zeker )
en platte band
jantjemini schreef:wie heeft er geen klachten of weinig klachten
ik heb dat ding nu al een halfjaar of zo en heb er geen of bijna geen problemen mee gehad alleen eenkeer het tandwiel voor kapot door een strakkuh ketting.
mijn clilinder zit een barst in mah ik rij gwn door mijn carburateur lekt soms maar ik heb al een nieuwe bestelt mijn potje is afgescheurt mah ik heb al nieuwe bestelt
Klik op afbeelding hier onder !
[url=http://www.lorenzo42.tk][img]http://img502.imageshack.us/img502/1796/kopie2vanvoorbeeldzc4.png[/img][/url]