Special paint zelfbouw Bike Hanske (Update foto pagina 8)

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

hanske

Bericht door hanske »

ik heb gisteren voor het eerst met mijn nieuwe voorvork gereden en moet zeggen dat dat wel veel scheelt hoor , in het begin was het ffff wennen maar op het laatst ging het al weer vanouds nu nog fff anderen schijfjes er op monteren en dan is hij weer klaar voor de volgende rit .groeten hanske
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

hanske schreef:ik heb gisteren voor het eerst met mijn nieuwe voorvork gereden en moet zeggen dat dat wel veel scheelt hoor , in het begin was het ffff wennen maar op het laatst ging het al weer vanouds nu nog fff anderen schijfjes er op monteren en dan is hij weer klaar voor de volgende rit .groeten hanske
Ik heb ook gereden met mijn nieuwe voorvork ... het ging in het begin zwaar slecht ... ik had er ook een nieuwe voorband op gezet die was erg glad :? .... maar na een tijdje rijden ging het steeds beter .

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gast

mooi

Bericht door Gast »

van jou is zeker vet mijn minibike heb ik ook laten airbrushen :wink: :wink: :wink: :)
Gast

Bericht door Gast »

hey lange woensdag mee naar lommel,of wa !!!!!!!!!! :lol:
hanske

Bericht door hanske »

ik weet nog niet of ik hem dan al klaar heb riky [weeman] drukdrukdruk
hanske

Bericht door hanske »

haalo hier ben ik weer eens . ik heb er weer eens een anderen uitlaat onder gelast , een proma cc ik moet zeggen dat het beter loopt met die uitlaat op een indoor baan , ik heb ook nog een yasuni scooteruitlaat liggen die ik er eens onder wil gaan proberen , heeft iemand tips welke het beste presteert op een indoorbaan , groeten hanske
ronnie meuleners

www.mm-tuning.tk

Bericht door ronnie meuleners »

hoi hoi mensen willen jullie een leuke site zien waar jullie zelf ook jullie foto`s van bike`s kunnen naar toe sturen dan kijk naar deze link.
www.mm-tuning.tk jullie zullen niet de eenigste zijn die naar ons foto`s mailen hebben er al een paar ontvangen van jullie mede bikers hier van het forum.. kom kijken en geniet....

www.mm-tuning.tk

groeten ronnie....
wij updaten regelmatig
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Re: www.mm-tuning.tk

Bericht door steurtje »

ronnie meuleners schreef:hoi hoi mensen willen jullie een leuke site zien waar jullie zelf ook jullie foto`s van bike`s kunnen naar toe sturen dan kijk naar deze link.
www.mm-tuning.tk jullie zullen niet de eenigste zijn die naar ons foto`s mailen hebben er al een paar ontvangen van jullie mede bikers hier van het forum.. kom kijken en geniet....

www.mm-tuning.tk

groeten ronnie....
wij updaten regelmatig
zo nu 3 toppics met deze onzin vervuilt.. KAPPEN NU

ga ergens anders je site Promoten maar niet hier in toppics van mensen!!

Ontoppic...

Is het niets om uitlaat te berekennen..?

of word het dan te duur..?
Plaats reactie