zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chinees

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ik heb ook geen problemen...
start goed en trek aardig.
alleen op zijn top houd ie heel erg in, rijd erg vervelende maar voor derest is ie toppie
Gast

Bericht door Gast »

geen problemen hier, start altijd goed, rijd zeer goed. Op circuit moet ik niet onderdoen
Gast

Bericht door Gast »

maar een rocketkey, sommigen zegge dat dat niet goed is om die er in te doen, weet iemand hier meer van ?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Leg mij dan maar uit waarom het niet goed zou zijn. Een rocketkey zorgt voor voorontsteking, hierdoor start je bike beter en je krijgt een betere verbranding. Maar als je een slechte rocketkey hebt en die breekt af, ja dan draai je je krukas on de soep..
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb echt te veel problemen op mijn bike....
achterrem doet het niet meer
Uitlaat afgebroken
Starter kapot
Hij loopt niet lekker
Hij start niet goed
Kappeen zijn beschadigd

Dat waren zown beetje de problemen tenzij ik iets vergeten ben
Gebruikersavatar
racechinees
forum gebruiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 02 sep 2005, 13:17

Bericht door racechinees »

Towlie schreef:Ik heb echt te veel problemen op mijn bike....
achterrem doet het niet meer
Uitlaat afgebroken
Starter kapot
Hij loopt niet lekker
Hij start niet goed
Kappeen zijn beschadigd

Dat waren zown beetje de problemen tenzij ik iets vergeten ben
euhm.... :shock:

enkele problemen zijn bekent, maar sommige zijn denk ik door slecht onderhoud of hoe je er mee omgaat.

slecht starten, verbeter je door een rocket key.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Ik heb niks te klagen. Behalve dat ze bestaan dan :P Verder heb ik er nooit problemen me maar er zit ook weinig origineel meer aan ;)
Jah zo is het.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Carlos Keutel schreef:Ik heb niks te klagen. Behalve dat ze bestaan dan :P Verder heb ik er nooit problemen me maar er zit ook weinig origineel meer aan ;)
Geldt ook voor mij. Had standaard problemen: trekstarter kapot, slechte remhendels..

Bike is ook niet meer standaard, alles is verbeterd en verstevigd..
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

AngelEyes schreef:
Carlos Keutel schreef:Ik heb niks te klagen. Behalve dat ze bestaan dan :P Verder heb ik er nooit problemen me maar er zit ook weinig origineel meer aan ;)
Geldt ook voor mij. Had standaard problemen: trekstarter kapot, slechte remhendels..

Bike is ook niet meer standaard, alles is verbeterd en verstevigd..
Trekstarter hebik nooit problemen me gehad ;) heb ander soort dan normale chineesjes, is eigenlijk net voor de echte sendai rush :P die heeft vliegwiel en pal uit 1 stuk alluminium. bij mij is eigenlijk alleen maar de ketting mis gegaan.
Jah zo is het.
pocket_racer
forum gebruiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 11:55
Locatie: roeselare

Bericht door pocket_racer »

ik alleen die dwaze uitlaat die las breekt altijd,duz he bik de oplossing bedacht om er een halve boog rond te lassen en laten opvangen met een veertje daardoor is hij schokvrij :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb in 2 maanden best veel problemen gehad.

handvat van mijn trekstarter kapot.
(glipte een keer uit mijn hand direct door midden)

uitlaat kapot.
(wat bedoelt is om je uitlaat vast te houden breekt na een paar keer rijden door dat het te zwak is)

Stepjes kapot.
(de standaart stepjes zijn gewoon heel slechte kwaliteit)

Bovenkap kapot.
(er was en hond achter me aan en hij kwam naast me rennen toen sneed hij me af zodat ik in het gras kwam, toen stuiterde ik met 40 KM per uur over het gras zonder te vallen, maar door een gat in de grond sprong ik een beetje van mijn zadel, waardoor ik terecht kwam op de achterkant van mijn kap en brak door midden.)

bobine kapot.
(kabeltje door midden gescheurt)
abdullah_70

Bericht door abdullah_70 »

heb een nieuwer chinees de trekstart ging al na paar trekken kappot na 2 uur vechten met de veer is het me gelukt om hem weer erin te krijgen en hij doet het weer verder geen problemen allen dat de banden gedeeltelijk niet goed in de velg zit waardoor die beetje hobbelt als ik rij

voor de rest goede bike
Gast

Re: zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chin

Bericht door Gast »

jantjemini schreef:wie heeft er geen klachten of weinig klachten
ik denk dat iedereen wel wat heeft met een chinees maar als je naar de prijzen van die dingen kijkt dan moet je ook niet zon qualitijd als Blata of Polini verwachten
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Re: zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chin

Bericht door mini-biker15 »

Slyjoker schreef:
jantjemini schreef:wie heeft er geen klachten of weinig klachten
ik denk dat iedereen wel wat heeft met een chinees maar als je naar de prijzen van die dingen kijkt dan moet je ook niet zon qualitijd als Blata of Polini verwachten
bij blata en polni gaat er ook weleens wat stuk hoor...
alleen wel veel minder dan bij die chinezen :twisted:
wilt weer een minibike :P
Gast

Re: zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chin

Bericht door Gast »

mini-biker15 schreef:
Slyjoker schreef:
jantjemini schreef:wie heeft er geen klachten of weinig klachten
ik denk dat iedereen wel wat heeft met een chinees maar als je naar de prijzen van die dingen kijkt dan moet je ook niet zon qualitijd als Blata of Polini verwachten
bij blata en polni gaat er ook weleens wat stuk hoor...
alleen wel veel minder dan bij die chinezen :twisted:
tuurlijk alleen sommige onderdelen van die chineesjes vallen al uitelkaar bij je voordeur :( :?
Gesloten