chopper

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

chopper

Bericht door Gast »

hey ik heb een fraagke wie heeft er hier een chopper, en hoe kan je die verzekeren en als ie verzekerd is mmag je dan op de weg?
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Nee chopper's mogen niet op de openbare weg..het is en blijft een minibike.
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

maar mag het dan wel in amerika?
want ik d8 dat je choppers gewoon kon verzekeren en dan komt et plaatje rechts achter et wiel
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Amerika zou ik niet weten...maar een chopper mag volgens mij echt niet.
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Nee het mag niet. minibike is minibike of dat nu een race model of chopper is :wink:
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Probeer bij de rdw een type goedkeuring te regelen ,als dat lukt kun je het ding verzekeren.
Zo zijn de fun buggys op aan een type oedkeuring gekomen,zelfs een kart is er te koop, street legal,maar er is nog geen type goedkeuring voor.Afbeelding en deze Afbeelding
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Tegenwoordig worden er ook 50cc choppers gemaakt..
die met flammen ..
het schijnt dat je die wel op brommer kenteken kan krijgen ..!
Xigh

...

Bericht door Xigh »

In leeuwarden was die Spider van OCC te koop. Die was geloof ik ook op kenteken te regelen.
woodcutter

Re: chopper

Bericht door woodcutter »

birdoncrack schreef:hey ik heb een fraagke wie heeft er hier een chopper?
ikke heb een chopper
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Re: chopper

Bericht door Carlos Keutel »

birdoncrack schreef:hey ik heb een fraagke wie heeft er hier een chopper, en hoe kan je die verzekeren en als ie verzekerd is mmag je dan op de weg?
Nee Nee en nee dan nog niet. Choppers zijn niet eens minibikes theoretisch dus wat doet het hier op het forum ????
Jah zo is het.
WllmJn

Re: chopper

Bericht door WllmJn »

Carlos Keutel schreef:
birdoncrack schreef:hey ik heb een fraagke wie heeft er hier een chopper, en hoe kan je die verzekeren en als ie verzekerd is mmag je dan op de weg?
Nee Nee en nee dan nog niet. Choppers zijn niet eens minibikes theoretisch dus wat doet het hier op het forum ????
Yow relax dude, ik heb geen minibike en zit hier ook op het forum, denk niet dat het in de regels staat dat je niks mag posten over choppers hoor :|
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Nee maar komop :P Je weet toch zeker wel dat je zo'n ding niet kunt verzekeren he? Als dat met minibikes al niet werkt :P Moet je domme reacties verwachten.
Jah zo is het.
WllmJn

Bericht door WllmJn »

Carlos Keutel schreef:Nee maar komop :P Je weet toch zeker wel dat je zo'n ding niet kunt verzekeren he? Als dat met minibikes al niet werkt :P Moet je domme reacties verwachten.
Net alsof jij nog nooit een domme vraag hebt gesteld :roll:
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

WllmJn schreef:
Carlos Keutel schreef:Nee maar komop :P Je weet toch zeker wel dat je zo'n ding niet kunt verzekeren he? Als dat met minibikes al niet werkt :P Moet je domme reacties verwachten.
Net alsof jij nog nooit een domme vraag hebt gesteld :roll:
niet op het minibike forum, je mag zoeken als je wil
Jah zo is het.
Niek

Bericht door Niek »

Ga verder via pb of msn, hij heeft gewoon een vrag snap ook wel dat het niet zo'n slimme vraag is maar niet iedereen is even slim als jullie...
Gesloten