Video's NMC1 Zwolle, senioren B, manche 1 en 2

Videos van minibike races ('home-made-videos' kun je in een ander onderdeel kwijt)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

ganta schreef:ik vind het nooit een prettig gevoel als IK vlak achter iemand zit.. stel dat hij nou eens te vroeg remt.. dan klap ik op hem :( dat is ook niet zo leuk.. daardoor ben ik een keer met mijn remmende voorwiel over iemand zijn hand gereden. dat schuurde volgens mij wel een beetje bij hem..
en als iemand de hele tijd bij mij achter zit te dringen laat ik hem gewoon voorbij gaan.. vind het veel lekkerde rijden zonder zo'n "pusher" ;)
Klopt !

Heb ik meerdere malen gehad , vooral op Stadskanaal met JvdW en Eric de Wit.

1 remde iets te vroeg, de ander dus ook, en IK reed er weer achter dus moest OOK vroeg remmen.. scheelde allemaal niks..

Wel mooi wel als je in de demper van je voorganger kan kijken
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

vind ut hele leuke en vette filmpjes..
ik heb nu al zin om mee te rijden..! miss eerst een andere mini aanschaffen en dit jaar alleen maar traine
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

als je eenmaal raced dan is het tog anders dan dat je er naar kijkt,,,
zo dacht rossi ook niet toen hij gibernau inhaalde vorig jaar.. van oeh als wwe maar niet vallen samen...helm op en knop om zeg ik maar.

ciao jeffrey
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Daar heb je gelijk in jeffrey.
Maar beginner net zoals ik moeten nog wennen op de wedstrijden ook dat dicht op elkaar rijden moet ik leren... :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gast

Bericht door Gast »

Untiej Mini Racing schreef:
ganta schreef:ik vind het nooit een prettig gevoel als IK vlak achter iemand zit.. stel dat hij nou eens te vroeg remt.. dan klap ik op hem :( dat is ook niet zo leuk.. daardoor ben ik een keer met mijn remmende voorwiel over iemand zijn hand gereden. dat schuurde volgens mij wel een beetje bij hem..
en als iemand de hele tijd bij mij achter zit te dringen laat ik hem gewoon voorbij gaan.. vind het veel lekkerde rijden zonder zo'n "pusher" ;)
Klopt !

Heb ik meerdere malen gehad , vooral op Stadskanaal met JvdW en Eric de Wit.

1 remde iets te vroeg, de ander dus ook, en IK reed er weer achter dus moest OOK vroeg remmen.. scheelde allemaal niks..

Wel mooi wel als je in de demper van je voorganger kan kijken
Ik reed in berlikum achter een jongen die had zijn uitlaat zo staan dat alles in me gezicht vloog en ik had een crosshelm op :P
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

mijn crosshelm..:P
Gebruikersavatar
Maik WOOFER
forum gebruiker
Berichten: 244
Lid geworden op: di 20 dec 2005, 14:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Maik WOOFER »

Gave Filmpies man (Y)
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
ganta

Bericht door ganta »

BamiBiker schreef:
Untiej Mini Racing schreef:
ganta schreef:ik vind het nooit een prettig gevoel als IK vlak achter iemand zit.. stel dat hij nou eens te vroeg remt.. dan klap ik op hem :( dat is ook niet zo leuk.. daardoor ben ik een keer met mijn remmende voorwiel over iemand zijn hand gereden. dat schuurde volgens mij wel een beetje bij hem..
en als iemand de hele tijd bij mij achter zit te dringen laat ik hem gewoon voorbij gaan.. vind het veel lekkerde rijden zonder zo'n "pusher" ;)
Klopt !

Heb ik meerdere malen gehad , vooral op Stadskanaal met JvdW en Eric de Wit.

1 remde iets te vroeg, de ander dus ook, en IK reed er weer achter dus moest OOK vroeg remmen.. scheelde allemaal niks..

Wel mooi wel als je in de demper van je voorganger kan kijken
Ik reed in berlikum achter een jongen die had zijn uitlaat zo staan dat alles in me gezicht vloog en ik had een crosshelm op :P

ja is idd wel leuk om in te kijken :P extra veel uitlaat gassen in je gezicht :P (als je je visier open hebt staan tenminste.. of als je er geen eens een hebt zoals ik.)
ik had laatst ook stukjes rubben van de banden van me voor ganger recht in me oog! PIJN.. moest ik dus met een ook dicht en die andere half open proberen veilig aan de kant te komen (reed op top snelheid)
maar je krijgt wel een kick van 8)
Gebruikersavatar
Xseron
forum gebruiker
Berichten: 528
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 10:28
Locatie: IJsselstein

Bericht door Xseron »

kick van dingen in je oog?? :D

maar goed.
ik had laatst een steentje in me oog gekregen , spatte van de band van iemand anders af. deed best wel pijn :? maar een beetje water en het kwam er weer uit.
Niet echt een heel lekker gevoel.
Maar jah als je er een kick van krijgt/?? :lol:
Chinese bike:
14 mm Carb met powerfilter
Tecnigas Gp1
Strakke koppelingsveren
rocketkey
ganta

Bericht door ganta »

haha nee ik bedoel en kick van krijgen als je weet dat de gene voor je elk moment vol op op de rem kan gaan.... beetje moeilijk uit te leggen.. maar ik bedoel als je vlak achter iemand rijd.. daar krijg k beetje kick van.. maar het is ook niet echt een prettig gevoel..
Gast

Bericht door Gast »

Ganta ik had gelezen dat je het erg vind als je achter iemand rijd en iemand achter jou...... maar dan neem je het tog ook niet serieus ... dus jij vind het fijner om lekker rond te tuffen op het circuit? nou ik niet ik geef vol gas en gooi hem in de bocht er gewoon tusse wa kan mij het schelen als ik val hbe ik liever dat hij valt dan ik. :?
jeffrey #4

Bericht door jeffrey #4 »

aha dat kan en ik welke klasse rij jij?

heb je nog nooit gezien?
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

ganta schreef:
BamiBiker schreef:
Untiej Mini Racing schreef: Klopt !

Heb ik meerdere malen gehad , vooral op Stadskanaal met JvdW en Eric de Wit.

1 remde iets te vroeg, de ander dus ook, en IK reed er weer achter dus moest OOK vroeg remmen.. scheelde allemaal niks..

Wel mooi wel als je in de demper van je voorganger kan kijken
Ik reed in berlikum achter een jongen die had zijn uitlaat zo staan dat alles in me gezicht vloog en ik had een crosshelm op :P

ja is idd wel leuk om in te kijken :P extra veel uitlaat gassen in je gezicht :P (als je je visier open hebt staan tenminste.. of als je er geen eens een hebt zoals ik.)
ik had laatst ook stukjes rubben van de banden van me voor ganger recht in me oog! PIJN.. moest ik dus met een ook dicht en die andere half open proberen veilig aan de kant te komen (reed op top snelheid)
maar je krijgt wel een kick van 8)
hij had een crosshelm op..:p dat betekent geen vizier
ganta

Bericht door ganta »

arron schreef:Ganta ik had gelezen dat je het erg vind als je achter iemand rijd en iemand achter jou...... maar dan neem je het tog ook niet serieus ... dus jij vind het fijner om lekker rond te tuffen op het circuit? nou ik niet ik geef vol gas en gooi hem in de bocht er gewoon tusse wa kan mij het schelen als ik val hbe ik liever dat hij valt dan ik. :?
aan de ene kant vind ik het niet zo fijn maar aan de andere kant ook weer wel.. om dat ik, als de gene voor mij plotseling remt, ik dan waarschijnlijk tegen hem aan knal en hard onder uit ga. maar daar krijg je toch ook weer een kick van en dat is wel leuk ;)
stevie-tai chi schreef:
ganta schreef: *Knip*

ja is idd wel leuk om in te kijken :P extra veel uitlaat gassen in je gezicht :P (als je je visier open hebt staan tenminste.. of als je er geen eens een hebt zoals ik.)
ik had laatst ook stukjes rubben van de banden van me voor ganger recht in me oog! PIJN.. moest ik dus met een ook dicht en die andere half open proberen veilig aan de kant te komen (reed op top snelheid)
maar je krijgt wel een kick van 8)
hij had een crosshelm op..:p dat betekent geen vizier
ik ben niet bekend met crosshelmen en dacht al dat zij geen vizier hebben dus vandaar "of als je er geen eens een hebt zoals ik.) "
Plaats reactie