Hoe moet dat krom trekken als het tussen de cilinder en het carters geklemt zittotalegekte schreef:Raytje192 schreef:Zo Rob en ik ben net klaar met het maken van de 1 mm dikke pakking van RVSAlu 1 mm dik konden we zou gauw niet vinden, en rvs mochten we ergens gratis mee nemen dus keuze was snel gemaakt
![]()
Vormen van het RvS viel niet tegen en is een heel strak plaatje geworden![]()
Rob is nou waarschijnlijk druk bezig het blok terug in elkaar te steken
is dat wel verstandig om dat van rvs te maken
rvs trekt zeer snel krom als t warm word!!
BA Searchers BLATA B1 KIT Modified, Update P18 Pak en Tuning
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Als alles nou een beetje meezit coen ben ik op 11 juni te vinden in middelburg waar ik weer voor het eerst met de mini ga testen.
De mini draait nu weer nadat ik weer me blokje heb moeten splitsen vanwege me waterpomp keerring en lagers.
Alles is nu ook een redelijk eindje af gesteld maar kan pas de puntjes op de i zetten als ik er mee ga rijden.
Verder heeft de mini gister zomaar een 15min stationair staan draaien zonder enig probleem or what so ever.
Ook geen problemen met warm worden wat ik dus met de chinese meuk wel had.(kon ik maar 5 min warm latan draaien stationair, en meneer was al te warm)
Ff een paar piccies van de bike compleet.

De mini draait nu weer nadat ik weer me blokje heb moeten splitsen vanwege me waterpomp keerring en lagers.
Alles is nu ook een redelijk eindje af gesteld maar kan pas de puntjes op de i zetten als ik er mee ga rijden.
Verder heeft de mini gister zomaar een 15min stationair staan draaien zonder enig probleem or what so ever.
Ook geen problemen met warm worden wat ik dus met de chinese meuk wel had.(kon ik maar 5 min warm latan draaien stationair, en meneer was al te warm)
Ff een paar piccies van de bike compleet.

Laatst gewijzigd door ba-searcher!! op di 29 mei 2007, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
@ Coen: ik dacht gewoon weer op de zelfde tijden als anders, dus van 18:00 tot 22:00
@ wes-blata, ie stond donderdag pas in elkaar.(heb donderdag de onderdelen binnen gekregen en is gelijk toen in elkaar gezet)
Maar vanwege me waterpompje, moest ie weer open helaas.....zucht
Vrijdag is er een plaatje van rvs gemaakt zodat me cilinder nu 1mm hoger ligt dan normaal, dit vanwege de BZM krukas.
Vrijdag het zooitje verder afgemonteerd en draaien maar!!
Owee als dat ding er weer de brui aan geeft om 19:30 in mburg steek ik dat ding persoonlijk in brand!!
(met blata cilinder der op of niet
)
@alle anderen, thnx voor de complimenten
@ wes-blata, ie stond donderdag pas in elkaar.(heb donderdag de onderdelen binnen gekregen en is gelijk toen in elkaar gezet)
Maar vanwege me waterpompje, moest ie weer open helaas.....zucht
Vrijdag is er een plaatje van rvs gemaakt zodat me cilinder nu 1mm hoger ligt dan normaal, dit vanwege de BZM krukas.
Vrijdag het zooitje verder afgemonteerd en draaien maar!!
Owee als dat ding er weer de brui aan geeft om 19:30 in mburg steek ik dat ding persoonlijk in brand!!
@alle anderen, thnx voor de complimenten
Laatst gewijzigd door ba-searcher!! op za 26 mei 2007, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
bjorntje_zelfbouw
- ba-searcher!!
- forum gebruiker
Dat deed ie al met het vorige cilindertje wat er op stond, als ik het rechte stuk van Roosendaal opging dan het gazzzz open en dan accelereerde die onmens rap naar de top en dan soms met powerwheelies tussen door.bjorntje_zelfbouw schreef:wat een prachtig ding geworden zeg![]()
zal wel geweldig hard lopen en optrekken...
gr.bjorn
Met deze setup zal ie dat nog meer gaan doen , powerwheelies trekken, ie is nu al vanuit stationair tot aangrijpen naar de koppeling al heel fel(feller dan een chinese 39cc cilinder).
Dus het zal mij benieuwen hoe dat gaat knallen, maar daar kom ik op 11 juni wel achter denk ik
En over het mooi wezen van de bike......tja
Laatst gewijzigd door ba-searcher!! op di 29 mei 2007, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.