wedstrijd echt tryout
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Navy Green
- forum gebruiker
nou, vanmorgen aangekomen al meteen gemerkt dat het wat drukker dan normaal werd.
de 1e paar heats gingen zwaar klote bij mij, ik kwam maar niet goed op gang. met de kwalificatie's ging het al wat beter. en tot mijn verbazing starte ik als 1e
. dan de race: ik kwam gelukkig als 1e de bocht door en werd al snel ingehaalt door iemand. ik merkte dat een aantal rijders gewoon veel sneller als mij waren maar ze kwamen me niet langs totdat ik een stuurfout/remfout maakte en jarno, marco en camillo langs me konde rijden. ook viel degene die 1e lag dus werd ik 4e. wat ik over het algemeen een mooie plaats vind.
verder wil ik ook even pke en twan een complimentje geven over het organiseren van alles. het was weer PERFECT geregeld
de 1e paar heats gingen zwaar klote bij mij, ik kwam maar niet goed op gang. met de kwalificatie's ging het al wat beter. en tot mijn verbazing starte ik als 1e
verder wil ik ook even pke en twan een complimentje geven over het organiseren van alles. het was weer PERFECT geregeld
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Het was me het dagje wel vandaag. Wat een spektakel.
We hebben het een hele tijd uitgesteld maar dat heeft zo ook z'n vruchten afgeworpen qua organisatie. Om z'n evenement goed op te zetten moet je gewoon de tijd nemen of er helemaal niet aan beginnen.
Zoals we vandaag dan eindelijk hebben kunnen zien is het een enorm succes gebleken.
Het mooie van deze wedstrijden is dat je heel veel verschillende rijders aantrekt die uit het hele land hun kunsten komen vertonen.
De hele dag is in een woord dan ook een groot succes geworden.
Door de indeling van de rijders hebben we kunnen zien dat tijdens de kwalificaties en de finales iedereen een kans heeft gehad om in en groep te rijden waar de tijden een beetje gelijk liggen. Dit heeft er dan ook voor gezorgd dat zowel de beginners als ervaren rijders een kans hebben gekregen om een beker te winnen.
De opzet en de organisatie is een succes gebleken en van alle kanten komen er complimenten en bedankjes binnen. En dat is nu de reden waar we het alle voor doen. Samen een mooie en sportieve dag ervan maken.
De eerst volgende keer in Echt is op 4 maart, 18 februari zijn we namelijk gesloten i.v.m. carnaval ,maar in de tussentijd gaan we zeker kijken en overleggen wat we hier nog verder mee kunnen doen.
Ik wil iedereen graag bedanken voor de positieve reacties. Bedankt
En Twan..... bedankt voor je inzet
We hebben het een hele tijd uitgesteld maar dat heeft zo ook z'n vruchten afgeworpen qua organisatie. Om z'n evenement goed op te zetten moet je gewoon de tijd nemen of er helemaal niet aan beginnen.
Zoals we vandaag dan eindelijk hebben kunnen zien is het een enorm succes gebleken.
Het mooie van deze wedstrijden is dat je heel veel verschillende rijders aantrekt die uit het hele land hun kunsten komen vertonen.
De hele dag is in een woord dan ook een groot succes geworden.
Door de indeling van de rijders hebben we kunnen zien dat tijdens de kwalificaties en de finales iedereen een kans heeft gehad om in en groep te rijden waar de tijden een beetje gelijk liggen. Dit heeft er dan ook voor gezorgd dat zowel de beginners als ervaren rijders een kans hebben gekregen om een beker te winnen.
De opzet en de organisatie is een succes gebleken en van alle kanten komen er complimenten en bedankjes binnen. En dat is nu de reden waar we het alle voor doen. Samen een mooie en sportieve dag ervan maken.
De eerst volgende keer in Echt is op 4 maart, 18 februari zijn we namelijk gesloten i.v.m. carnaval ,maar in de tussentijd gaan we zeker kijken en overleggen wat we hier nog verder mee kunnen doen.
Ik wil iedereen graag bedanken voor de positieve reacties. Bedankt
En Twan..... bedankt voor je inzet
[b]Organisatie : Rob Mulder
Spreekstalmeester : Twan Vullings[/b]
-
jarno_blata_23
eey,
Ik moet eerst even zeggen dat de mensen van PKE het echt super geregeld hebben.
Nu dan mijn verslag:
Training:
Het liep niet lekker bij mij ik was steeds met de achterrem aan het remmen omdat ik mijn voorrem raar vond doen en dat liep niet goed uit.
Ik was maar aan het klagen en klagen en het ging niet echt beter.
Kwalificatie:
1 woord: *****
3 rondjes gereden, gevallen in het 1e en 2e rondje en het 3e rondje ging het helemaal fout.
7e in de middelgroep van de gevorderden
Wedstrijd:
Starte als 6e en lag 5e na de 1e bocht. Ik kreeg ineens heelleee erge kramp in mijn linker kuitbeen
hier heb ik 4 rondjes mee rond gereden en dat deedt pijn! toen dat weg was ging ik achter Marco aan die ik na 2 rondjes voorbij was. het volgende rondje pakte ik Camillo en daarna 'Navy Green' ik lag 2e en liep in op de 1e. De leider viel en ik haale hem daardoor makkelijk in. Na een paar rondjes een beetje rustiger aan te hebben gedaan kwam de jongen weer op de baan die voor mij 1e lag en begon me in elke bocht waar hij bij me kwam te beuken en de duwen
Ik liet hem voor me rijden en reed er rustig achteraan omdat hij toch 5 rondjes achter mij lag maar toen zag ik dat Marco steeds dichterbij kwam en ging er ze laatste 6 rondjes toch nog even goed voor zitten en liep weer uit op Marco. Daarna was het nog 2 rondjes, die heb ik rustig uitgereden en dus een 1e plaats
Lijkt me leuk als dit nog eens is!
Gr Jarno #23
Ik moet eerst even zeggen dat de mensen van PKE het echt super geregeld hebben.
Nu dan mijn verslag:
Training:
Het liep niet lekker bij mij ik was steeds met de achterrem aan het remmen omdat ik mijn voorrem raar vond doen en dat liep niet goed uit.
Ik was maar aan het klagen en klagen en het ging niet echt beter.
Kwalificatie:
1 woord: *****
3 rondjes gereden, gevallen in het 1e en 2e rondje en het 3e rondje ging het helemaal fout.
7e in de middelgroep van de gevorderden
Wedstrijd:
Starte als 6e en lag 5e na de 1e bocht. Ik kreeg ineens heelleee erge kramp in mijn linker kuitbeen
Lijkt me leuk als dit nog eens is!
Gr Jarno #23
Zo heb ff alle verslagen een beetje gelezen en het moge duidelijk zijn dat het gewoon super strak geregeld was daar bij en door de jongens van PKE in Echt
en dan die stalmeester "Twan" sjonge jonge zeg wat kan die kerel praten zeg, snap nu hoe jij al jou sponsors bij elkaar en onder de tafel praat
(ben nog op zoek naar een leuke sponsor voor die kleine bink van me,
)
Met een klein "maar ozo gezellig clubje rijders van Poeldijk"vroeg neergestreken in het koude maar zonnige Echt.
En al snel werd er al gereden op de mooie baan, Bo moest weer even wennen aan de baan en ik besloot na het ff te hebben aangekeken om voor hem uit te rijden en na de 1e vrije training ging het dus ook al weer stukken beter.
Mike Boot zat het niet mee en wilde al richting huis gaan omdat de welbekende waterpomp van zijn bike hem in de steek had gelaten, gelukkig kon ik hem mijn bike aanbieden en dat aanbod namen vader en zoon Boot graag aan(want zeg nou eerlijk naar zulke jongens als Mike ga je graag kijken) Pa Boot heeft zo goed en snel als hij kon de bike omgeturned naar de zin van Mike en het resulteerde in een 1e kwalificatietijd 33:62=D>
Onze beloftes uit Poeldijk (Diangelo,Camilo en Bo) reden een goede training en een mooie kwalificatie, alleen camilo zijn bike was niet helemaal top bij de kwalificatie en reed de 4e tijd in de midden groep en kon in de race zelfs nog een plaatsje klimmen en ging dus met de mooie beker van de 3e plek naar huis (Top gereden hoor camilo), Bo had de 11 tijd vd dag 36:13 en Di angelo reed 35:98 goed voor een 9e tijd, en dus moesten deze kleine mannen meestrijden in de groep der titanen.
Er zou dus eigenlijk al op voorhand geen eer tebehalen zijn voor deze jongens maar des temeer ervaring ze nu konden opdoen voor straks in hun eigen klasse in het NMC. en dat ze kunnen rijden dat lieten ze wel zien met hun junior bikes met nog geen 4,5 pk die bo onder zijn kont heeft ,maar daarentegen weer niks weegt natuurlijk.
Bij de start verloor Bo enkele plaatsen omdat de 1e bocht erg krap is en hij nog net iets te lief is (maar wat wil je met 7jr) maar herpakte zich heel goed en reed lekker zijn rondjes en bleef in het spoor van zijn vriend Di angelo en kon er zelfs nog een keer voorbij maar moest later toch weer zijn plek aan hem terug geven en daardat er in Angelo's bike niet genoeg benzine zat kon hij de race op 2 rondes voor het einde niet afmaken, datwas balen en zo eindigde Bo toch op een zeer verdiende mooie 9e plek
en hadden de jongens Bo en Di angelo ook hun rondetijden weer wat scherper gereden Bo 35:70 en Di angelo 35:37.
Jammer Voor Mike dat de race zo moest aflopen maar hij heeft wel weer bewezen dat hij met een onbekende bike (maar toch wel met wat power) gewoon in de top mee reed.
De Volgende keer zullen we er zeker weer bij zijn
Groeten Bo en...
Met een klein "maar ozo gezellig clubje rijders van Poeldijk"vroeg neergestreken in het koude maar zonnige Echt.
En al snel werd er al gereden op de mooie baan, Bo moest weer even wennen aan de baan en ik besloot na het ff te hebben aangekeken om voor hem uit te rijden en na de 1e vrije training ging het dus ook al weer stukken beter.
Mike Boot zat het niet mee en wilde al richting huis gaan omdat de welbekende waterpomp van zijn bike hem in de steek had gelaten, gelukkig kon ik hem mijn bike aanbieden en dat aanbod namen vader en zoon Boot graag aan(want zeg nou eerlijk naar zulke jongens als Mike ga je graag kijken) Pa Boot heeft zo goed en snel als hij kon de bike omgeturned naar de zin van Mike en het resulteerde in een 1e kwalificatietijd 33:62=D>
Onze beloftes uit Poeldijk (Diangelo,Camilo en Bo) reden een goede training en een mooie kwalificatie, alleen camilo zijn bike was niet helemaal top bij de kwalificatie en reed de 4e tijd in de midden groep en kon in de race zelfs nog een plaatsje klimmen en ging dus met de mooie beker van de 3e plek naar huis (Top gereden hoor camilo), Bo had de 11 tijd vd dag 36:13 en Di angelo reed 35:98 goed voor een 9e tijd, en dus moesten deze kleine mannen meestrijden in de groep der titanen.
Er zou dus eigenlijk al op voorhand geen eer tebehalen zijn voor deze jongens maar des temeer ervaring ze nu konden opdoen voor straks in hun eigen klasse in het NMC. en dat ze kunnen rijden dat lieten ze wel zien met hun junior bikes met nog geen 4,5 pk die bo onder zijn kont heeft ,maar daarentegen weer niks weegt natuurlijk.
Bij de start verloor Bo enkele plaatsen omdat de 1e bocht erg krap is en hij nog net iets te lief is (maar wat wil je met 7jr) maar herpakte zich heel goed en reed lekker zijn rondjes en bleef in het spoor van zijn vriend Di angelo en kon er zelfs nog een keer voorbij maar moest later toch weer zijn plek aan hem terug geven en daardat er in Angelo's bike niet genoeg benzine zat kon hij de race op 2 rondes voor het einde niet afmaken, datwas balen en zo eindigde Bo toch op een zeer verdiende mooie 9e plek
Jammer Voor Mike dat de race zo moest aflopen maar hij heeft wel weer bewezen dat hij met een onbekende bike (maar toch wel met wat power) gewoon in de top mee reed.
De Volgende keer zullen we er zeker weer bij zijn
Groeten Bo en...
Steven
-
Rob en Camilo
Ja, een leuke maar zeer drukke dag gehad.
De hele familie was mee gekomen om het allemaal een keertje van dichtbij te aanschouwen. En ze vonden het allemaal prachtig om die grote en kleine mannetjes over de baan te zien vliegen.
In de vrije training kwam Camilo al snel naar binnen met een nee schuddend hoofd. Het liep allemaal niet zo lekker. Snel weer wat aanpassingen gedaan maar nog steeds niet. Toen met hulp van een paar ervaren rotten het probleem kunnen achterhalen en Camilo heeft toen nog 2 rondjes kunnen rijden voordat de kwalificatie begon.
Tijdens de kwalificatie liep het goed, alleen bleef zijn gas hangen en kon hij niet voluit rijden. Ook net voor de start van de race had hij hier ook al problemen mee. Hij is toch gestart en heeft zich toen naar een 3de plek kunnen rijden. Hij was hier zeer gelukkig mee.
Zijn racemaatjes, Di Angelo en Bo, moesten in de snelste groep aan de bak en dat hebben ze meer dan voortreffelijk gedaan. Ik heb staan te genieten langs de kant en een hoop mooie beelden kunnen vastleggen.
Ook Johan en Adse reden geweldig rond, en Poeldijk heeft zich van zijn beste kant laten zien.
Al met al een zeer geslaagde dag daar in het verre zuiden. Bij deze nog een bedankje aan de organisatie. Top mannen en tot de volgende keer.
Gr.
De hele familie was mee gekomen om het allemaal een keertje van dichtbij te aanschouwen. En ze vonden het allemaal prachtig om die grote en kleine mannetjes over de baan te zien vliegen.
In de vrije training kwam Camilo al snel naar binnen met een nee schuddend hoofd. Het liep allemaal niet zo lekker. Snel weer wat aanpassingen gedaan maar nog steeds niet. Toen met hulp van een paar ervaren rotten het probleem kunnen achterhalen en Camilo heeft toen nog 2 rondjes kunnen rijden voordat de kwalificatie begon.
Tijdens de kwalificatie liep het goed, alleen bleef zijn gas hangen en kon hij niet voluit rijden. Ook net voor de start van de race had hij hier ook al problemen mee. Hij is toch gestart en heeft zich toen naar een 3de plek kunnen rijden. Hij was hier zeer gelukkig mee.
Zijn racemaatjes, Di Angelo en Bo, moesten in de snelste groep aan de bak en dat hebben ze meer dan voortreffelijk gedaan. Ik heb staan te genieten langs de kant en een hoop mooie beelden kunnen vastleggen.
Ook Johan en Adse reden geweldig rond, en Poeldijk heeft zich van zijn beste kant laten zien.
Al met al een zeer geslaagde dag daar in het verre zuiden. Bij deze nog een bedankje aan de organisatie. Top mannen en tot de volgende keer.
Gr.
-
Merlin
Graag willen we je noch bedanken voor je meer dan genereus aanbod, StevenDiStefano schreef:
Groeten Bo en...
Ook de complimenten aan de organisatie voor de professionaliteit en de goede voorbereiding van het binnen spektakel. Ondanks onze tegenslag hebben we er van genoten.
Dit is absoluut voor herhaling vatbaar.
Het zou overigens toch ook wel heel erg leuk zijn als er met medewerking van andere baaneigenaren een indoor kampioenschap georganiseerd zou worden in de wintermaanden.
Nogmaals bedankt, mensen
Wal
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Is inderdaad een optie. Ik heb er al meer gesprekken over opgevangen afgelopen zondag. Ik zal eens gaan rond kijken wat de opties daarvoor zijn. Ik ga nog niks beloven maar een goed idee is het wel.
Het zou overigens toch ook wel heel erg leuk zijn als er met medewerking van andere baaneigenaren een indoor kampioenschap georganiseerd zou worden in de wintermaanden.
Nogmaals bedankt, mensen![]()
![]()
Wal
-
Reijs Racing Team
Traxx zal hier denk ik wel aan mee willen werken dus dat zou dan al 1 baan zijn.. zaltbommel is te klein.. Poeldijk is er al mee bezig dus die zal zich er echt wel in mee willen mengen..dan heb je al 3 banen.. meschien dan nog in enschede ofz.. of ergens anders dat wij brabanders en Limburgers ook is eens een stukje moeten rijden..
M.v.G...Mikey..Minibikey..
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dat is inderdaad een optie. Ik ga me er eens in verdiepen en ik heb toevallig door het karten nog een aantal contacten op diverse banen. Huizen , Enschede en Traxx behoren daar ook toe. De rest zal ik de komende tijd eens benaderen. Het is wel noodzakelijk dat er goed gereden kan worden en de veiligheid gegarandeerd kan worden, zeker met een competitie, dan wordt er toch anders gereden dan gewoon vrij rijden.*geen sponsor* Racing Team schreef:Traxx zal hier denk ik wel aan mee willen werken dus dat zou dan al 1 baan zijn.. zaltbommel is te klein.. Poeldijk is er al mee bezig dus die zal zich er echt wel in mee willen mengen..dan heb je al 3 banen.. meschien dan nog in enschede ofz.. of ergens anders dat wij brabanders en Limburgers ook is eens een stukje moeten rijden..![]()
Maar..... Zoals jullie allemaal al weten, ik begin er pas aan als alles tot in de puntjes is geregeld en alles zeer duidelijk op papier staat. Dat heeft zich zondag wel bewezen.
Gr Rob
Ook Roosendaal zou een mooie optie zijn en denk dat ze er zeker oren naar hebben, ze hebben immers ook al eens het belgische indoor kampioenschap daar verreden. En Poeldijk zal zeker wel 1 vd banen kunnen zijn. Maar beter even alles op een rijtje zetten en goed op poten zetten dan half werk.
Trouwens Rob, mooie bekers hoor echte pocketbike bekers met mooie afbeelding erop. kleinigheidje misschien maar vind het een leuk detail
Trouwens Rob, mooie bekers hoor echte pocketbike bekers met mooie afbeelding erop. kleinigheidje misschien maar vind het een leuk detail
Steven
-
speedydevil
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wij hebben met veel baanpersoneel opgelet op overtredingen en hebben rijders die in strijd met elkaar waren continu in de gaten gehouden maar wij hebben geen overtredingen gezien.speedydevil schreef:Heey Jarno.
Mischien kan de rijder die lag te duwen erop aangesproken worden dat hij zich mischien een beetje sportiever kan gedragen.
Dit zorgt voor gevaarlijke situaties en onnodige nagevolgen..
Ook hebben we na afloop niks gehoord van duw partijen of dergelijke.
Mocht er tijdens de wedstrijd iets gezien zijn door ons dan hadden we deze persoon direct verwijderd.
Iedereen heeft zich heel netjes gedragen.
Dus.....