John_W schreef: Een gewaarschuwd mens telt voor twee
jij hebt ook overal verstand van zeg:P
maar ik vind het echt een mooie bike. good luck
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
marcel hoe heb je de demper ingekort het is toch uit een stuk heb een technogas scooter uitlaat en er zit een vrij lange demper op die wil ik ook wel inkorten weet alleen niet hoe
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:marcel hoe heb je de demper ingekort het is toch uit een stuk heb een technogas scooter uitlaat en er zit een vrij lange demper op die wil ik ook wel inkorten weet alleen niet hoe
De demper uit elkaar halen . . er lopen bouten doorheen van de ene naar de andere kant . . dan kort je de huls in zover als jij het dan wil . . dan kort je ook de demper pijp in, met de opneem gaatjes erin die pijp . . dan wol er weer omheen dan de bouten op maat maken en klaar is Mr, crazy frog
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Ik heb de demper uit praktisch oogpunt moeten inkorten. Mijn demper kwam tegen mijn achterband aan. Optisch ziet zo'n lange demper er ook niet uit vind ik. Mini bike = mini demper.
Ik hoop alleen niet dat het invloed heeft op de prestaties. Maar dat merken we vanzelf wel.
cracy frog schreef:marcel hoe heb je de demper ingekort het is toch uit een stuk heb een technogas scooter uitlaat en er zit een vrij lange demper op die wil ik ook wel inkorten weet alleen niet hoe
De demper uit elkaar halen . . er lopen bouten doorheen van de ene naar de andere kant . . dan kort je de huls in zover als jij het dan wil . . dan kort je ook de demper pijp in, met de opneem gaatjes erin die pijp . . dan wol er weer omheen dan de bouten op maat maken en klaar is Mr, crazy frog
*Lg*
oke Mr,lars ik kreeg namelijk de demper niet uit elkaar maar is toch gelukt heb hem ingekort en iets gedraait staat een stuk beter zon korte demper
maar marcel moet je je demper niet aan je tandwielkant plaatsen je zult maar wat olie op je schijf krijgen dat remt niet zo goed ik heb de demper verlast naar de keting kant
maar hoe bedien je nu je aanloop hendel zit de uitlaat tegen aan?
grtje tonny