Ja we waren er ook, in het natte Spa. Wel een baan om een keer te rijden.
Vroeg vertrokken en rond half 9 kwamen we aan. Het stond er goed vol met veel mensen die we het weekend in Groningen ook al gezien hadden.
Snel nieuw achterbandje voor Camilo erop gezet en toen de training gaan rijden. Na zijn zware val in Groningen moest hij even het vertrouwen weer krijgen in de regen. Hij begon goed en zonder problemen aan de baan kunnen wennen.
Tijdens de kwalificatie reed hij naar een 7de stek en was zeer tevreden.
Toen de eerste race.
Na een slechte start, waar Bo hem al inhaalde na 10 meter, ging het steeds beter. Hij haalde zijn plek weer terug en begon op Bo in te lopen. Toen hij aan zijn achterwiel zat, sloeg het noodlot toe en glee hij in een snelle bocht onderuit. Kwaad en terleurgesteld stond hij op de grond te stampen. Zijn bike starte niet meer en ook zijn stuur stond helemaal verdraaid. Vol met modder en grind aan stond zijn bike langs de kant.
De 2de race weer alles opgelapt en moest hij helemaal achteraan starten. Hij heeft toen een eigen wedstrijd gereden met nog een NMC rijder en het was een prachtig gevecht. Uit de slipstream en dan er voorbij waarna de ander de volgende ronde er weer voorbij ging.
Al met al was het een zeer gezellig en geslaagde dag.
dm racing team noord schreef:heey hallo Team manager jij ook hier
het was luek in belgie allen jammer dat ik met standaard blok reed volgende keer beter had sneller gekunt
groeten benno #5 team dm nederland
Ja Gerry, wij gaan toch ook eens moeten overschakelen naar getunede blokken want die standaard blokken zijn maar niks
En we gaan toch ook eens moeten werk maken van die 18mm carbu, want die 14 SHA, het is gemakkelijk maar geeft toch niet zoveel vermogen hee?
Ach Victor zo erg is het toch niet. De wereld vergaat niet hoor of wel dan:?:
gewoon gezonde meningsverschillen meer niet en waarom denk je dat ik juist mijn haren heb laten groeien. Ik zag dat al aankomen