Frame zal toch niet snel scheuren tenzij je ermee gaat gooien
is een : X-pea motortje goed??????
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minicross125
- forum gebruiker
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
hee, ik doe idd wel eens wat met x-pea het grootste voordeel is dat het splinternieuwe bikes zijn die dus net uit een container komen en dat ze 49cc zijn , terwijl lucky 7 een 47cc blok heeft en al een jaar ofzo stil staan bij *geen sponsor* .
verder is x-pea wat luxer ( hij heeft contact slot en kill switch )
maar vd week komen dr wil heel veel x-pea's aan dus dan heb ik dr weerveel meer
ook met bigbore kits.
niels
verder is x-pea wat luxer ( hij heeft contact slot en kill switch )
maar vd week komen dr wil heel veel x-pea's aan dus dan heb ik dr weerveel meer
niels
Keep the forum alive 
-
pazznl
- forum gebruiker
maar nu weet ik nog staads niet wat beter is?
( ik heb gehoord dat 09 versie van chineesjes wel meevalt ( positief ) qua kwaliteit, maar als ik nu zoo'n xpea motortje koop...
is dat frame dan egt zo slecht dat als ik over een hobbelrijd dat ie dan inzakt??? ofzo?? ( wat is hier tegen te doen,?? ), heel simpel een nieuw en beter frame maar WELKE !!!!????????????????????????????????
( ik heb gehoord dat 09 versie van chineesjes wel meevalt ( positief ) qua kwaliteit, maar als ik nu zoo'n xpea motortje koop...
is dat frame dan egt zo slecht dat als ik over een hobbelrijd dat ie dan inzakt??? ofzo?? ( wat is hier tegen te doen,?? ), heel simpel een nieuw en beter frame maar WELKE !!!!????????????????????????????????
beter 5 in de hand, dan schijte op een natte krant
- alexke007
- forum gebruiker
over een hobbel rijden en inzakken is overdreven maar je moet er niet meer door een veld vol gaten mee gaan rijdenpazznl schreef:maar nu weet ik nog staads niet wat beter is?
en het ligt natuurlijk ook aan je gewicht he
blata B1 replica in paddock
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
het frame van een lucky 7 is wel beter dan die x-pea maar ik heb zelf nog nooit problemen gehad met x-pea frames omdat een duits bedrijf ze laat maken in china in een fabriek van hun, dus het framepje zou wel iets sterker en anders zijn dan de naamloze chinees
want dit is geen sendai namaak frame hij lijkt dr alleen op alleen qua bouw is hij anders terwijl een lucky 7 frame heel anders is.
niels
niels
Keep the forum alive 
-
pazznl
- forum gebruiker
maakt ook mubilair.......Nick898 schreef:van het duitse topmerk X-pea![]()
Nooit van gehoord....
moet je maar mijke op hun site
beetje soort van alles merk in D.U. als je mij vraagt
maar ik denk dat ik toch een x-pea ga kopen met een ander frame maar wat is nu de beste?????????????????
beter 5 in de hand, dan schijte op een natte krant