ik heb toevallig ook zo blok onder mijn skelter hangen, alleen moet je heb het eerste stukje zelf op gang brengen want daar heeft hij echt te weinig vermogen voor.....
daarom ga ik dr nu maar een 39cc watergekoeld blokje onder hangen of een 4t pitbike blok :wink
nu kan het misschien zijn dat mijn skelter veel zwaarder is omdat er o.a. richting aanwijzers, rem lichten en een geluids set op zitten maar ik denk dat het blokje alsnog niet genoeg vermogen heeft
minipower schreef:ik heb toevallig ook zo blok onder mijn skelter hangen, alleen moet je heb het eerste stukje zelf op gang brengen want daar heeft hij echt te weinig vermogen voor.....
daarom ga ik dr nu maar een 39cc watergekoeld blokje onder hangen of een 4t pitbike blok :wink
nu kan het misschien zijn dat mijn skelter veel zwaarder is omdat er o.a. richting aanwijzers, rem lichten en een geluids set op zitten maar ik denk dat het blokje alsnog niet genoeg vermogen heeft
niels
Ej minipower
Bij onze zit er niks op dus hij is redelijk licht
maar we maken hem lichter
ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat en of hij inderdaad loopt!!
Jullie zijn wel goed op dreef en probeer altijd naar een oplossing te zoeken waar je tegenaan loopt om het toch voor elkaar te krijgen!!
succes
Lorenzo82 schreef:ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat en of hij inderdaad loopt!!
Jullie zijn wel goed op dreef en probeer altijd naar een oplossing te zoeken waar je tegenaan loopt om het toch voor elkaar te krijgen!!
succes
heej bedankt voor je reactie,
Ja zeker we proberen er het beste van te maken,
maar soms zit het tegen
nu heb ik vakantie maar na de vakantie gaan we weer bezig (Y)
Dan maak ik wel weer foto's als we verder gaan
topic kan op slot hoor !
we doen er niks meer mee,
we hebben hem toen op geknapt voor die jongen van wie de skelter is.
is nooit echt goed gelukt,
trekstarter ging steeeeeeds kapot,
ketting was een groot probleem,
door de kracht verschoof het blokje waardoor de ketting scheef kwam.
maar we hebben er toch wel wat van gemaakt.