Poeldijk nieuw baan record

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

onsportief gedrag en duwen zijn dingen die, volgens mij, niet moeten gebeuren op de baan.als je binnen valt komt het iets harder aan . met minimaal schade aan de bike. en soms ook persoonlijk letsel.
dus als iemand niet tegen je wil rijden fysiek pak zijn tijd dan af. . . . ik denk dat het je moeite kost .. want in breda staat ook zijn tijd en niet de jouwe...
blijf rijden voor je plezier en prestatie is leuk. maar ik, en ook vele met mij, rijden voor ons plezier.

dus kom naar poeldijk en probeer die tijd te pakken
Laatst gewijzigd door marcodep op di 24 okt 2006, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

marcodep schreef:Beste gerry

misschien dat je ook iemand met een tijd op zijn nummer kan zetten. zo ver ik weet krijgt niemand van ons betaald om te rijden. wij rijden voor ons plezier en zo ook degene over wie jij het hebt. onsportief gedrag en duwen zijn dingen die, volgens mij, niet moeten gebeuren op de baan.als je binnen valt komt het iets harder aan . met minimaal schade aan de bike. en soms ook persoonlijk letsel.
dus als iemand niet tegen je wil rijden fysiek pak zijn tijd dan af. . . . ik denk dat het je moeite kost .. want in breda staat ook zijn tijd en niet de jouwe...
blijf rijden voor je plezier en prestatie is leuk. maar ik, en ook vele met mij, rijden voor ons plezier.

dus kom naar poeldijk en probeer die tijd te pakken

Gerry reed helaas zonder transponder.............

En weer iemand die begint over duwen en trekken :roll: :roll:

Weet niet wat de blata rijders vandaag beleefd hebben...maar die hebben waarschijnlijk tussen de leeuwen en de tijgers gezeten als ik het allemaal mag geloven...(Wees blij dat ze nog niet zijn gaan bijten) :lol:

EN voor mij staat plezier nog steeds bovenaan..........voor iedereen als je het zo leest...maar krijg toch wel mijn twijfels..

Volgende keer laat ik eens iemand filmen om te zien hoe heftig het er aan toe ""schijnt te gaan""

we will see
www.hf-racing.nl
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

Jij vertegenwoordigd zeker de fanclub???

als ik wel 10 keer de baan op ga om eens een een robbertje uit te vechten, en dan MM elke keer de pits inrijd? pfff sorry hoor, maar respect , nul

BTW ik was niet in bezit van transponder en als hij nou mijn wiel had genomen en me nog voorbij gegaan was , ja dan zou ik zeggen, flink gereden,

onsportief gedrag? tja dan moeten we maar met zen allen gaan dartsen of zo :?: je bent aan't motorracen wel te verstaan,
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

double minibike schreef:Weet niet wat de blata rijders vandaag beleefd hebben...maar die hebben waarschijnlijk tussen de leeuwen en de tijgers gezeten als ik het allemaal mag geloven...(Wees blij dat ze nog niet zijn gaan bijten) :lol:
Ik kwam vandaag door Meijl. Daar was circus Rens. Maar heb geen minibike of Blata gezien hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Dus ja of ik het ook moet geloven dat het zoooooo erg was?????

Geintje :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Gerry schreef:jah , Danny het is niet boeiend om naar poeldijk te gaan, na vandaag ,doe ik de moeite niet meer.....Dat is nu de 2e maal dat ik met dat .... een confrontatie wil aangaan ,maar heel profesioneel kiest hij het hazepad, al voor de 2e maal
op mijn eentje rondjes rijden is niet echt boeiend, gelukkig heb ik sportieve leerlingen en kan ik hun met regelmaat eens van hun sokken rijden

Ik dacht dat het om het verbreken van het ronde record ging in poeldijk, maar ik begrijp dat er meer speelt..... Beetje Jammer want was echt wel benieuwd welke tijden je zou rijden.
Steven
Merlin

Bericht door Merlin »

Danny#8 schreef:Zeg nooit dat je tijd niet verbroken kan worden mike. Ik denk dat gerry hem kan verbreken. En als het hem niet lukt doe ik wel een poging :D . Vandaag record neergezet in echt: 32.6.

gr Danny
Dat zegt Mike ook niet, Danny..hij legt een uitdaging neer om het ook binnen spannend te houden,net als jij nu... :wink:

Sommigen hebben daar wat moeite mee blijkbaar :(

Uiteraard ben je van harte welkom om een poging te doen, graag zelfs.
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

sorry dat ik iemand ben van de rechstreekse confrontatie, ik rij om lol te hebben, en spektakel te geven(het publiek wilt tenslotte ook wat), en dat doe je niet op je eentje, draai of keer het hoe je wilt....

Meer hoef je er niet achter te zoeken, :roll:
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ik begrijp het, maar hoop je toch een keer te zien daar in het westen vh land :wink: mss kan je mijn kleine man( Bo) nog eens voorzien van tips en triks :lol:
En het publiek wil ook wat :shock: ... dus Mike en Gerry en alle andere snelheidsduivels kom eens langs in Poeldijk er is plek zat om lekker te strijden.

Gr Steven
Steven
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Merlin schreef:Sommigen hebben daar wat moeite mee blijkbaar :(
Misschien zal er wel een reden voor zijn dan. :?:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
De Hakker
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

ja twan gooi maar nog wat kolen op het vuur.

groet victor :wink: :wink: :wink: :wink: :oops: :oops:
Laatst gewijzigd door De Hakker op zo 29 okt 2006, 15:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Misschien is het leuk als alle snelle en langzamere rijders eens bij elkaar komen op de kartbanen...

En we rekening gaan houden met ELKAAR...en niet alleen de snelle jongens met de langzame maar net zo goed andersom

Eens kijken of we nog een leuke sfeer kunnen maken...die is ver te zoeken...Al heb ik het reuze naar mijn zin :lol: :lol:

En niet zo zitten te zeiken..maar genieten met zijn allen........sommige hebben bewezen de beste te zijn :roll: dus die discussie hoeven we niet meer door te zetten..

eens kijken wie hier in mee wilt gaan............en tja of je nu Dm-Grc_Blata-Pasini-Chinees of wat ook rijdt..........lol moet er kunnen zijn...en niet te vergeten..iemand iets gunnen..(en niet zomaar een aanval plegen wat nergens op slaat he)
www.hf-racing.nl
Hawk
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Hawk »

Ik lees hier nu sinds gisteren veel 'gezeur' over langzame en snelle rijders. Ik weet niet wat het precieze probleem is maar ik zou zeggen kom allemaal eens naar het mooie Limburg :lol: Wij rijden vaker in Echt (5-11 volgende keer) en hier is het altijd een goede sfeer. Ook gewoon 2 gespleten groepen (beginners - gevorderden) en is zelfs goedkoper namelijk € 20.
Gisteren (22-10) heb ik zelf ook meegedaan en de langzame mensen lieten heel netjes de snellere door. Dit is ja beter voor iedereen.

Hou het biken leuk ; rij met je hart :wink:
dragonfly
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

uhhhhh hoe ken een onervaren rijder nu rekening houden met een ervaren rijder tenslote heten ze onervaren rijder dat wil toch zeggen tot ze het willen leren. ik weet nog hoe ik begon was blij tot ik door een bocht kwam en dan kwam een ervaren rijden ff met een noot gang langs nou dan ben je ff stil van je probeerd wel dan van de idialelijn te gaan maar soms krijg je er de kans niet voor.
dus vandaar 2 groepen onervaren en ervaren rijder appart dat werkt super
en laat de ervaren rijders zicht dan uitvechten op de baan wie van hun dan weer minder ervarnig heeft dan de andere

maar het vooral voor de fun en ervaring op doen

greezt roger
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
Danny#8

Bericht door Danny#8 »

wal, als ik een keer tijd heb kom ik die tijd wel ff snel verbeteren. Heb nu nog druk met mijn nieuwe blok voor volgend jaar.

m.v.g Danny
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

De tijd van Mike zal zeker wel een keer worden verbroken, maar dan moeten jullie wel komen.....en niet met woorden maar met ....

Tot die tijd is er maar 1 de nr 1 in Poeldijk en dat is Mike Boot.
Steven
Plaats reactie