Twan schreef:Ach Victor zo erg is het toch niet. De wereld vergaat niet hoor of wel dan:?:
gewoon gezonde meningsverschillen meer niet en waarom denk je dat ik juist mijn haren heb laten groeien. Ik zag dat al aankomen
Gezonde meningsverschillen
Ja Twan dat heb ik gemerkt toen ik mijn mening gaf !!
heey gerry je moet niet lulig voelen als je verslagen word op een standaard 50 terwijl je op een fabrieks 50 rijden van marconi die in italie makkelijk kan winnen dus moet ej niet zow dom lulen met ej 14 mm dat ding ging als een kanon
dm racing team noord schreef:heey gerry je moet niet lulig voelen als je verslagen word op een standaard 50 terwijl je op een fabrieks 50 rijden van marconi die in italie makkelijk kan winnen dus moet ej niet zow dom lulen met ej 14 mm dat ding ging als een kanon
dm racing team noord schreef:heey gerry je moet niet lulig voelen als je verslagen word op een standaard 50 terwijl je op een fabrieks 50 rijden van marconi die in italie makkelijk kan winnen dus moet ej niet zow dom lulen met ej 14 mm dat ding ging als een kanon
groerten benno #5
team dm nederland
Lullig.. ik??
Lullen wel... lullig ni..
ja Gerry joh.....
Met die vet getunde 50cc uit italie
Kun je geen eens (wat in sommige termen standaard heet)een standaard 50cc bijhouden