Ik zag afgelopen zaterdag ook dames bij Arie molenaar voor een selectie gesprek,maar tot dusver nog niet 1 die zelf bevestigd door te zijn naar de tweede ronde.
mark#41 schreef:Ik zag afgelopen zaterdag ook dames bij Arie molenaar voor een selectie gesprek,maar tot dusver nog niet 1 die zelf bevestigd door te zijn naar de tweede ronde.
mark#41 schreef:Als dan niemand een topic start dan doe ik het zelf maar.
In navolging op de junior cup, Wie o wie hebben zich ingeschreven voor de Honda Nsf 100 cup?
Onder de belangstellenden zag ik ondermeer D'Angelo,Scott D , Bo Bendschneider,Johan Postma,Mike Brouwers ....o ja ,en Rick en Willy
maar Willy ging niet inschrijven voor de cup.
De volgende dames [jawel] en heren zijn door naar de loodzware 2e selectie ronde:
Dapne Hop [inmiddels door mevrouw zelf bevestigd ]
Geline Dunnik
Mark Koopmans Ricardo van Duin [ toch geen familie van..]
Steve Bonsey
Bo Bendsneijder
Terril Bivens
Scott Deroue
Marco Melandri
Camilo Freij
Stephan de Boer
Valentino Rossi [?]
Vasco van der Valk
Mike Brouwers
Haha nee dat ben ik niet , Maar wat bedoel je nou met valentino,Marco,Steve?:P
Groetjesss
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
mark#41 schreef:Als dan niemand een topic start dan doe ik het zelf maar.
In navolging op de junior cup, Wie o wie hebben zich ingeschreven voor de Honda Nsf 100 cup?
Onder de belangstellenden zag ik ondermeer D'Angelo,Scott D , Bo Bendschneider,Johan Postma,Mike Brouwers ....o ja ,en Rick en Willy
maar Willy ging niet inschrijven voor de cup.
De volgende dames [jawel] en heren zijn door naar de loodzware 2e selectie ronde:
Dapne Hop [inmiddels door mevrouw zelf bevestigd ]
Geline Dunnik
Mark Koopmans Ricardo van Duin [ toch geen familie van..]
Steve Bonsey
Bo Bendsneijder
Terril Bivens
Scott Deroue
Marco Melandri
Camilo Freij
Stephan de Boer
Valentino Rossi [?]
Vasco van der Valk
Mike Brouwers
Haha nee dat ben ik niet , Maar wat bedoel je nou met valentino,Marco,Steve?:P
Groetjesss
idd snap het ook niet helemaal, beter gwoon normale achternamen
Het schijnt dat de heer M. Melandri een professioneel GP coureur is die momenteel werkloos is. [ zou iets bij kawasaki GP gaan doen]
De heer V. Rossi heeft gesjoemeld met zijn leeftijd en is derhalve uit de lijst gehaald. [ zou wel een gezellige aanwinst voor de cup zijn,maar gaat toch maar weer in het Yamaha GP team verder]
S. Bonsey word regelmatig bij Molenaar gesignaleerd ,schijnt in het Molenaar GP team te rijden en af en toe met een scheef oog te lonken naar de Honda NSF 100 motoren in de werkplaats van Arie.
mark#41 schreef:Oeps even een gerustellend berichtje voor de 'mods' ,we gaan proberen om ontopoffit te blijven. echt waar
dit alles heeft met de voorbereiding van de mooiste klasse van 2009 te maken.
De parapludames worden door Mark#41 en Andries geselecteerd.
Ook al rijden onze zoons niet in de nsf cup, hebben we toch een goede reden om naar de "races" te gaan kijken.