ruud schreef:
Dan heb jij nog nooit Danny van Hemmen zien rijden die gaat ook gruwelijk hard !!
ruud schreef:
Gifkikkertje schreef:Eey Mike,
Mooie DM Mike.
Ik hoop dat je niet sneller gaat dan op je blata,
want dan kan ik je zeker niet meer bijhouden
Maar veel plezier met de motor.
Goeten Kevin.
Vraag me af of jij hem bij kon houden ??
ONtopic Ruud,
Waarom prijs je rijders als Danny etc altijd zo de hemel in... T zijn ook maar gewoon mensen ... Toevallig hebben ze meer ervaring dan de meesten van ons, en kunnen ze erg goed rijden.
Er zijn meer goede rijders op de baan, dus hou er eens mee op.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ruud schreef:
Dan heb jij nog nooit Danny van Hemmen zien rijden die gaat ook gruwelijk hard !!
ruud schreef:
Mooie DM Mike.
Goeten Kevin.
ONtopic Ruud,
Waarom prijs je rijders als Danny etc altijd zo de hemel in... T zijn ook maar gewoon mensen ... Toevallig hebben ze meer ervaring dan de meesten van ons, en kunnen ze erg goed rijden.
Bedankt jeroen het leek niet echt meer op een fabrieks gedeelte van het padock.. mensen het gaat hier om mijn motor.. ik vraag jullie mening hier over wat dat jullie hier van vinden...
ik vraag niet of jullie gezelig komen ouwe beppen of een thee kransje gaan strarten.. daar ben ik zelf soms ook erg goed in moet ik eigelijk ook nog vertellen.. Maarja Komop mensen ontopic..
ruud schreef:
ruud schreef:
Mooie DM Mike.
Goeten Kevin.
ONtopic Ruud,
Hoor je mij ook niet zeggen jeroen...
Ik prijs idd Mensen als Danny van hemmen - Jarno provost - Benno-broertjes vd berg etc erg hoog in...
Denk dat ze dat ook meer dan verdienen als je ziet hoe deze mannen rijden er zijn heus wel meerdere rijders die onwijs hard rijden ma daar weet ik zo 1 2 3 de namen niet van !!
ruud schreef:
ruud schreef:
ONtopic Ruud,
Hoor je mij ook niet zeggen jeroen...
Ik prijs idd Mensen als Danny van hemmen - Jarno provost - Benno-broertjes vd berg etc erg hoog in...
Denk dat ze dat ook meer dan verdienen als je ziet hoe deze mannen rijden er zijn heus wel meerdere rijders die onwijs hard rijden ma daar weet ik zo 1 2 3 de namen niet van !!
Weer ontopic ik wou dit even toelichten !!
Je moet er gewoon eens mee op houden man, SMOES KOP !
Hoi Mike, zag je gisteren in poeldijk je bike vindt ik echt heeeeeeeel mooi.
Ik probeerde je beetje bij te houden en soms voor je te blijven, maar weet dat je dan inhoudt maar heb gisteren wel weer mijn snelste tijd gereden 1:10:14