Molenaar NSF100 cup, van 2008 tot heden

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

Bedankt!!(A)
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

mooie motor :roll: ricardo
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Zo stelletje langslapers,ik ben al op,oefenen voor morgen want dan moet ik er nu al zijn!!!!!!!!!!!
Oefening is geslaagd,ben wakker maar nu de grens wat verleggen en om 5.30 wakker worden..........

ja toe maar Andre,ik weet het ,camper tevroeg verkocht ja,leuk .... :wink:
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

mark#41 schreef:Zo stelletje langslapers,ik ben al op,oefenen voor morgen want dan moet ik er nu al zijn!!!!!!!!!!!
Oefening is geslaagd,ben wakker maar nu de grens wat verleggen en om 5.30 wakker worden..........

We mogen daar toch niet overnachten :lol: !

Tot in brakel ik geloof dat er veel publiek komt!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
stephan
forum gebruiker

Bericht door stephan »

Dm-Ricardo schreef:
mark#41 schreef:Zo stelletje langslapers,ik ben al op,oefenen voor morgen want dan moet ik er nu al zijn!!!!!!!!!!!

We mogen daar toch niet overnachten :lol: !

Tot in brakel ik geloof dat er veel publiek komt!
ik geloof het ook haha 8)

gr
www.racingteamdeboer.com
Just Bo
forum gebruiker

Bericht door Just Bo »

Hoi,

Ik heb stiekum ook nog mogen oefenen op een Pasini NSF :wink: @ Juvaincourt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zie ook: http://www.mijnalbum.nl/Album=BYQF348N

Tot morgen allemaal, ik heb er zin in...

Groetjes Bo 8)
Groetjes Bo

Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Ewald-58
forum gebruiker

Bericht door Ewald-58 »

mooie foto's Bo =D>
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

mooie foto's Bo
we zien je morgen :lol:
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Een beetje sport waanzinige staat s óchtends om 5.20 op en gaat dan richting het circuit van dat weekend,zo ook wij,man wat vroeg!

Eenmaal aangekomen in Brakel zijn we niet de enigsten die vroeg zijn opgestaan.De opblaas tent staat al en dat zonder Censuur, het lossen van de motoren is in volle gangen dan eindelijk na 26 stuks is de trailer leeg en een ruime bocht van de wielerbaan gevuld met 26 Honda NSF 100 machines.
Arie Molenaar kan trots zijn, alles staat er en niks kan de eerste wedstrijd nog tegen houden.Frans Straver brengt de banden op spanning [1.6 voor en 1.7 achter voor de statistiek] en met dat de compressor aanslaat stort de de tent in....toch maar een Censuur? het word het agregaat toch allemaal net iets te veel met wat handgeschakelde stekker bewegingen komt alles toch nog goed.

Voor elke coureur heeft Carla molenaar een keurige bak met race kleding en spullen gemaakt. =D> gedurende het passen hoor ik rondom mij op de paddock telkens meer hoge stemmetjes,pak toch iets te krap hier en daar.

Niet gehindert door een druk weekend in Quatar een jetlag of teweinig slaap stelt Jarno Janssen voor om een rondje circuit te lopon met de de hele club, maar na 2 minuten komt de stoet terugde eerste training is al begonnen..........

Al snel gaan ook de nsf coureurs richting parc fermee en kan de vrije training beginnen.Velen proberen vast een start te oefenen en na een paar onwennige rondes gaan de dames en heren er voor zitten en gaat de snelheid omhoog.

De spanning stijgt en de tijdtraining begint.Op het Brakelse circuit is er geen stukje waar geen Nsf rijd en na ong.15 minuten kan ik in iedergeval voor het eerst in een paar dagen een beetje relaxen.Hoezo spanning !!

Het zijn Scott Marcel en Bo die de eerste startrij innemen en met een vierde startplek voor Mark lijkt het erop dat hij na 2 jaar zonder motorsport het niet is verleert.

Mijn nachtmerrie over de start van de eerste race is geheel onterecht,na een laten we zeggen ietwat dubieuse start procedure zijn het Ricardo en Mark die vanaf de 2e startrij de kop pakken.......,Mark stuurt als eerste de eerste bocht in van de eerste wedstrijd van de eerste nsf cup wedstrijd in nederland,wie had dat gedacht,wat een wereld start [ tenminste in mijn ogen :lol: ]

Wat er daarna aan strijd op de baan plaats vind heb door alle prachtige gevechten die er waren niet helemaal op een rijtje [ inkoppertje ]Op de finish is het Scott die als eerste door Rick afgevlagd word gevolgd door Bo en Marcel ,Mike is 4e en Mark 5e.
Ik ben trots en tevreden.

De 2e race is de start iets minder en de gevechten zijn met grotere aantallen ,dit brengt af en toe oponthoud met zich mee,even weglopen op vermogen is er niet bij,prachtig.
Scott en Bo lopen langzaam weg van Marcel en Mark probeert in de eerste haakse iemand uit te remmen en er tussen te zetten maar helaas een onschuldige schuiver en weg is een mooie positie,wel een verbogen versnellingspook :cry: ,snel pakt hij de motor op en weg is hij weer,hoe die mannen het doen weet ik niet maar ze zien je altijd staan...zo ook nu en aan zijn lichaamstaal zie ik dat het niet lekker meer gaat, door de val kan hij niet meer schakelen......

Bo komt als eerste over de streep en dan zijn het Scott en Marcel als 2e en 3e.
Mark is vooral kwaad op zichzelf en dat is niet erg,het geeft mij in iedergeval het gevoel dat ie fanatiek er mee bezig is.

Een geweldige dag ,prachtige motorsport en een lekker weertje.
Felicitaties voor de mannen op het podium =D>
Laatst gewijzigd door mark#41 op di 14 apr 2009, 20:19, 4 keer totaal gewijzigd.
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

ONGELOOFLIJK wat een mooie dag vandaag

Voor alle rijders =D> =D>
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

mark#41 schreef:gewonnen!!!
ze hebben wat mij betreft alle 28 gewonnen
Just Bo
forum gebruiker

Bericht door Just Bo »

Vandaag was het zeker een super mooie dag, ik was vandaag gewoon de gelukkigste rijder die heeft mogen winnen. het kon zomaar andersom zijn geweest. Scott heeft de 1e race gewonnen ik de 2e Maar ik ben er wel heeeel erg blij mee.

Ik kan niet wachten tot de volgende race...eens zien of ik dan weer zoveel geluk heb :wink:
Maar deze pakken ze me niet meer af :lol:

Afbeelding
Groetjes Bo

Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
deroue
forum sponsor
Contacteer:

nsf cup

Bericht door deroue »

Hallo allemaal,

wat een mooie,zonnige dag!!!
met een overwinning en een 2e plaats,
totaal 180 punten,
gelijk als Bo,
zijn wij super tevreden!!!!
we hebben nu al weer zin in de volgende wedstrijd!

maar eerst as.zaterdag de 1e NK wedstrijd met de mini bike.

allemaal gefeliciteerd met de behaalde punten!!!

groetjes,Fam.Deroue
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door andries »

Vasco
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Vasco »

Superdag, wat ontzettend leuk! Vasco slaapt al maar die grijns is nog steeds niet van zijn gezicht af!

Verslag, foto's en filmpje van die beruchte 1e start: hier

Druk even op HQ rechtsonderaan het filmpje, zie je het veel mooier...
Laatst gewijzigd door Vasco op di 14 apr 2009, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
www.vascovandervalk.nl
Plaats reactie