Raytje192 schreef:
hahah ok zal rob eens ff lief aankijken
Waarom Rob ???
Komt die ook dan
Omdat mijn schoenen nog niet beschoend zijn door Hank en dat waarschijnlijk niet gaat lukken voor maandag, ff vragen ofk Rob zun koppelingsschoenen 1 avondje mag lenen
wees blij dat me mini nog niet rijd...had mischien wel is moeilijk kunnen worden voor je dan alst zover is
maare ray je had me 4x gebeld vanavond dus waarschijnlijk voor me koppeling te mogen gebruiken?
van mij mag je, maar zit wel met 1 probleem....
ik ben vanaf vrijdag morgen 8 uur sochtens niet beschikbaar omdat ik met motorfreak en aanhang dus lekker een weekeindje Ellefant treffen ga mee maken in duitsland
ja je leest het goed ik ga mee naar de treffen(voor de gene die dat wil lezen, kan dat doen op zmvc.nl)
dus ik weet niet op hoe korte basis jij die koppeling nodige hebt ray?
Omdat mijn schoenen nog niet beschoend zijn door Hank en dat waarschijnlijk niet gaat lukken voor maandag, ff vragen ofk Rob zun koppelingsschoenen 1 avondje mag lenen
wees blij dat me mini nog niet rijd...had mischien wel is moeilijk kunnen worden voor je dan alst zover is
maare ray je had me 4x gebeld vanavond dus waarschijnlijk voor me koppeling te mogen gebruiken?
van mij mag je, maar zit wel met 1 probleem....
ik ben vanaf vrijdag morgen 8 uur sochtens niet beschikbaar omdat ik met motorfreak en aanhang dus lekker een weekeindje Ellefant treffen ga mee maken in duitsland
ja je leest het goed ik ga mee naar de treffen(voor de gene die dat wil lezen, kan dat doen op zmvc.nl)
dus ik weet niet op hoe korte basis jij die koppeling nodige hebt ray?
sorry voor de off-topic btw
Nou ja is al geregeld he Rob Zie je zo wel
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
ik zal er ook niet bij zijn. 3 dagen motorbeurs utrecht vergt teveel van me lichaam. maandag word hele dag slapen voor mij en dan maandagnacht weer werken.
wes_blata schreef:ik zal er de 26e niet zijn want maarten heeft dat stuk frame nog steeds niet bij jan gebracht dus
maar in iedergeval veel succes allemaal .]
gr.wesley
Wat voor stuk frame moet je hebben dan Wesley?
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
wes_blata schreef:ik zal er de 26e niet zijn want maarten heeft dat stuk frame nog steeds niet bij jan gebracht dus
gr.wesley
He verdomme, had er eigenlijk wel op gehoopt tegen je te racen.
Naja helaas...
Tot snel dan !!!
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
gr.wesley
Is er wat aan kapot dan ?
Anders moet je het gewoon vragen aan Maarten of Jan of ze het vanavond meebrengen ( zoals gezegd).
En zoals Ray zegt, als je indd dat van z'n Tai-Chi kan lenen, is het probleem toch opgelost
ja bedankt maar me vader had nu weer geen tijd.
in iedergeval heel erg bedankt dat ik het (zou mogen ) lenen .
ik zal maarten morgen of vanavond even bellen maar subito ik zal er de volgende keer zkr zijn maar dan moet jij er ook zijn he ?
Hey mensen, nou met spierpijn zit ik hier lekker achter de comp.
Ik had gister echt 100% me dag niet.
Ik kwam niet lekker in me ritme, en me voeten wouden niet op de stepjes blijven, waardoor ik er elke keer afgleed en weer moeilijk moest gaan doen om ze erop te krijgen.
Heb in de laatste paar rondes ook nog even lekker me voet open gehaald.
Achja, wie weet volgende keer beter.
Vergeet niet allemaal 1 maart te kijken naar Omroep Zeeland he
Owja de eerstvolgende keer in Middelburg = 26 Maart !!!
Groeten Sven
Subito schreef:Hey mensen, nou met spierpijn zit ik hier lekker achter de comp.
Ik had gister echt 100% me dag niet.
Ik kwam niet lekker in me ritme, en me voeten wouden niet op de stepjes blijven, waardoor ik er elke keer afgleed en weer moeilijk moest gaan doen om ze erop te krijgen.
Heb in de laatste paar rondes ook nog even lekker me voet open gehaald.
Achja, wie weet volgende keer beter.
Vergeet niet allemaal 1 maart te kijken naar Omroep Zeeland he
Owja de eerstvolgende keer in Middelburg = 26 Maart !!!
Groeten Sven
Moet je vriendin ook niet mee nemen ben je afgeleid
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
dan moet hij eigenlijk btr rijde tog beetj uitslove
het ging lkkr gister tot dat ma waterpomp riem brak dat heb ik weer
agja er zijn ergere dinge ben de volgende twee keer er waarschijnlijk niet wegens toeetsweek en eind exam das tog iets belangrijker dan me bike dusja zal het wel misse ma ben er wel op de demo's