1e 2 uur vrij, 3,4,5 les 6e tuusenuur,7,8,9 les....
Kheb er trouwens een hele speciale brugger bij op school genaamt Tycho uit de nsf cup! Hij woont in houten en ik zit in Nieuwegein op school dat is niet ver van elkaar vandaan dusja hij ging naar nieuwegein op school en daar zit ik ook! Toevallig allemaal weer:P!
Groetjes
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.
Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Lg tweewielers schreef:Is dit een offtopic of wat moet ik hiervan vinden?
Regelsregelsregels mensen!
Beste Lars, hier moet je helemaal niets van vinden.
Gewoon laten gaan, Topic word toch bijna niet gelezen
En voor de mensen die het irriteerd, gewoon wegblijven uit dit topic.
Andre 1 van de 20+ers
Laatst gewijzigd door andries op wo 02 sep 2009, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Bijna ideaal die advertentie, alleen mis ik de monteurs ...of zijn dat die hangjongeren die er achter staan
Heerenveen is ook iets te ver voor me, maar misschien kan Henk eens een kijkje nemen of het wat is
Andre 1 van de 20+ers
Hallo Andre' en de rest.
Zo werkt het niet, Ik heb eventjes een x aantal pagina's van het topic nagelopen en 95% is offtopic. Er is al redelijke vrijheid binnen het topic en de plaatsing op het forum van het topic was ook nog eventjes aan de orde geweest. Na mijn mening is dit niet de bedoeling, ik wil geen spelbreker zijn maar toch zal het anders moeten.
Mensen zullen de richtlijnen van dit topic aan moeten houden en het overige gesprekvoering verplaatsen naar het offtopic gedeelte zoals het forum ingedeeld is.
Groeten,
Lars
Minibike-forum Team
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Andre 1 van de 20+ers
Hallo Andre' en de rest.
Zo werkt het niet, Ik heb eventjes een x aantal pagina's van het topic nagelopen en 95% is offtopic. Er is al redelijke vrijheid binnen het topic en de plaatsing op het forum van het topic was ook nog eventjes aan de orde geweest. Na mijn mening is dit niet de bedoeling, ik wil geen spelbreker zijn maar toch zal het anders moeten.
Mensen zullen de richtlijnen van dit topic aan moeten houden en het overige gesprekvoering verplaatsen naar het offtopic gedeelte zoals het forum ingedeeld is.
Groeten,
Lars
Minibike-forum Team
99,9 % van alle opmerkingen gaan over de NSF en hoe gezellig het daar is.
De mensen die posten zijn direct of indirect betrokken bij het nsf-project.
Dus volgens mij is er weinig off-topic.
overigens geen enkel probleem met jou mening hoor, alleen verschilt hij met de mijne
Oke oke, ik zal de prijsvragen en snacks achterwege laten, gaat ook helemaal nergens over. maar nog erger...dat was ook de bedoeling. Maar dat bewaar ik dan maar voor op het "NSF-Honda Championship Forum"
Wat ik me wel afvraag is: of er nog jongens of meisjes een eigen NSF gaan aanschaffen, zoals jullie weten zijn er al een aantal die er 1 hebben en waar er ook al in competitie verband mee geraced kan worden.
Volgend jaar is het ook mogelijk om er dan bij de SOBW mee te rijden.
Voor Bo is de NSF een mooie aanvulling op de Minibike en voorlopig houden we die combi dan ook zeker aan. Misschien een idee voor andere junior minibikers