minibike project van mij en een vriend

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

k heb trouwens een techno besteld :D daar zijn jullie et vast allemaal mee eens, hehe..
..beetje eigenwijs, moet er eerst zelf 8er komen dat de demper er af flikkert, als et dan zover is dan zet ik er gewoon 2 kundo dempers op :D
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

nou, op verzoek van vel mensen heb ik de scott sticker en de Mk sticker er af gehaald, als jullie nou maar niej denken dat ook die polini er af gaat :P
is idd wel mooier, mazzel

nog iemand tips voor een zacht zitje trouwens?
Markie
forum gebruiker

Bericht door Markie »

een techo? besteld?

takke ding!!!! Ik kreeg hem er niet onder! in 3 stukken gezaagd en in de vuilnisbak gemikt!

Maar nu ben ik er achter dat je hem wel kunt gebruiken, maar niet op de manier hoe een proma bovenlangs gaat!
Ik vind de proma toch mooier.
Als je die techo op maat gaat maken, let dan wel op dat je hem niet eerst in 3 stukken zaagt! mocht het niet lukken kan ie altijd nog onderlangs, of verkocht worden!!!!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Willemvisser

Bericht door Willemvisser »

Hallo roymartens
leuk project maken jullie!!!
als zadel gebruiken wij zwarte plakfolie wat ze gebruiken voor surfplanken,dit is toch geribelt zodat je er niet afglijd maar je kan je toch goed verplaatsen als je in de bocht gaat hangen wij hebben het bij een watersportzaak gekocht gewoon van de rol.
we rijden er al een jaar of wat mee werkt prima alleen wat stug om te verwerken[maar effe met de fohn,werkt prima].
willem
Gast

Bericht door Gast »

hey, bedankt voor de tip, maarehh, die techno, hoe moet k die dan omlassen als dat anders is als de proma? k heb hem gewoon gekocht omdat ie veel goedkoper was, als het egt een goede minibike wordt wil ik nog wel een proma michien, maar dus...
...hoe moet ik die techno omlassen?
Gast

Bericht door Gast »

marehh, wat vinden jullie er eigenlijk van, uiterlijk?, setup?
65 cc MK
techno racing
15mm carb(strax 18 mm dell)
powerfilter

kom maar op met die kritiek :D
Markie
forum gebruiker

Bericht door Markie »

TERUG!!

met die techno daar krijg je gegarandeerd hoofdpijn van!
dat ding wil niet mooi passen.....

alleen past hij er op een manier onder maar dat komt hij niet met de bocht boven je blok!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

is da tog vervelend, k zei al da k eigenwijs was en er eerst zelf 8er moest komen, mar hij wordt wel professioneel omgelast met de nodige extra modificaties :D
komt allemaal goed, maar nou ff over me setup :D
Gast

Bericht door Gast »

!CENSUUR!, techno racing is niej aan te komen volgens de brommerboer, dan idd amar een proma :oops:
Gast

Bericht door Gast »

sowieso beter voor je prestaties, enne leuk setupje, zou alleen niet al te gauw op zon 18 mm dellorto overgaan, is nl bijna altijd een spaco imitatiecarb echte !CENSUUR! zijn het. als je handig bent doe je dr een 18 mm keihin van een honda MB8/MBX80 onder, fijne carb alleen wel zelf een spruitstuk maken. verkrijgbaar op: http://www.*geen sponsor*
Plaats reactie