probleem met tank van hz-bromshop
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
probleem met tank van hz-bromshop
hey
ik heb pas geleden spullen gekocht bij hz-bromshop.
(frame, tank, zitje, voorvork enz...)
maar nu ik het tank erop wou zetten kwam de onderkant van het tankje niet helemaal tegen het frame aan...
er zitten wel blokjes aan de onderkant van het tankie
zou ie wel goed passen als je dat weghaald
want als je de tank vast wil zetten vooraan bij het balhoofd dan zit er tussen het frame en dat lipje waar de schroef door heengaat ong 1.5/2cm ruimte
ik hoop dat iemand me kan helpen want ik kan niet wachten tot ie helemaal goed is
ik heb pas geleden spullen gekocht bij hz-bromshop.
(frame, tank, zitje, voorvork enz...)
maar nu ik het tank erop wou zetten kwam de onderkant van het tankje niet helemaal tegen het frame aan...
er zitten wel blokjes aan de onderkant van het tankie
zou ie wel goed passen als je dat weghaald
want als je de tank vast wil zetten vooraan bij het balhoofd dan zit er tussen het frame en dat lipje waar de schroef door heengaat ong 1.5/2cm ruimte
ik hoop dat iemand me kan helpen want ik kan niet wachten tot ie helemaal goed is
Ik heb dat ook, en ik had de fout gemaakt om te vijlen!
mocht dat gebeurd zijn en er zit een gat in, kun je het repareren door met de soldeerbout het plastic weer naar elkaar toe te vloeien!
mocht het gat te groot zijn, heb ik er ander plastic bij toegevoegd!
ik heb dat nu half uurtje geleden gedaan. dus weet niet of het betrouw baar is! ik heb al tig lijmen geprobeerd maar het blijft de benzine die alles los krijgt!!
mocht dat gebeurd zijn en er zit een gat in, kun je het repareren door met de soldeerbout het plastic weer naar elkaar toe te vloeien!
mocht het gat te groot zijn, heb ik er ander plastic bij toegevoegd!
ik heb dat nu half uurtje geleden gedaan. dus weet niet of het betrouw baar is! ik heb al tig lijmen geprobeerd maar het blijft de benzine die alles los krijgt!!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
maar ben jij dan niet terrugegaan naar hz-bromshop??
want aan de tank kan het niet liggen daar zal niet echt snel iets fout aan zijn omdat gewoon uit de fabriek komt
maar het frame kan wel scheef zijn of verkeerd op een andere manier
dus dan is dat de schuld van hz-bromshop
want toe ik daar was om spullen te kopen toen stond er een minibike te koop met hun frame en ook kappen van polini 911
en die had ik goed bekeken voordat ik me spullen ging kopen en daar zat geen ruimte tussen het frame en de tank
dus dan hebben ze me gewoon fout/mislukt frame verkocht
en ik heb inmiddels ook al een e-mail gestuurd naar hz en heb precies verteld wat allemaal hierboven staat duss....
dat word maar afwachten op hun reactie
want aan de tank kan het niet liggen daar zal niet echt snel iets fout aan zijn omdat gewoon uit de fabriek komt
maar het frame kan wel scheef zijn of verkeerd op een andere manier
dus dan is dat de schuld van hz-bromshop
want toe ik daar was om spullen te kopen toen stond er een minibike te koop met hun frame en ook kappen van polini 911
en die had ik goed bekeken voordat ik me spullen ging kopen en daar zat geen ruimte tussen het frame en de tank
dus dan hebben ze me gewoon fout/mislukt frame verkocht
en ik heb inmiddels ook al een e-mail gestuurd naar hz en heb precies verteld wat allemaal hierboven staat duss....
dat word maar afwachten op hun reactie