hoeveel toeren draait jou bike?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
dat moet dan een zeeer goeie uitlaat enz. zijn.Xander schreef:derbi. indd die gasten van motorini behaalden ongetuned 14pk met een 14mm carb, wat tog wel heel snel is d8 ik zo! bidalot oond:)
dat bidalot in jouw ogen owned is een mening.
bij scooters enz. zie je al geen bidalot cilinders....uiteraard wel veel uitlaten omdat die wel een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.(ligt ook aan setup)
14pk met 14mm is toch niet zo raar? zie je vaker bij scootertjes....je hoeft niet altijd een grote carb te hebben voor goeie scores.
uiteraard is de timing etc wel goed;) en moet het geen 50cc zijn;)
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
die 18K is met een airsel (had het mis) met deze bidalot met wat tuning werk haalde ie 15.8Krossi-nr.1 schreef:nou dat vind ik al raar.derbi master schreef:nou kijk ma naar derbi daar is bidalot de snelste cil
want malossi of polini staat er meestal boven.
ik zeg niet dat het niet kan.
maar 18k...nee
en de bidalot cil is gewoon de beste (tot nu toe) voor derbi die gast die heeft al een heel setje cil gehad en vind deze der stuk boven uit steken
en bij scooters zijn ze al verder met de tegniek om dat der paar jaar bijna tot geen nieuwere schakelbrommers werden verkocht daardoor werden der ook bijna geen nieuwe spullen gemaakt voor die brommers (nu komen der alsmaar meer schakelbrommers van de nieuwere types) dus daar zien de tuning bedrijfen geld.
jaja das wel btje !CENCUUR!.. je hebt alleen een andere aandrijving, that's it. tuurlijk zitten er wel andere dingen in dan bij een scooter, tis niet altijd een kwestie van de uitlaatpoort op zoveel graden en de spoelpoorten op zoveel graden en dan heb ik 20 pk.. maar het gaat om het principe, derbi of scooter tis allebij 2takt alleen een scooter stel je af op het meest geleverde vermogen bij een bepaald rpm, en zon schakel zul je een uitlaat moeten maken die een hele brede powerband heeft omdat je steeds onder en boven het max vermogen zit, omdat je moet schakelen. het schakelen leverd zelfs vermogens verlies op
maar om terug te komen op de 18k zal wel lukken hoor, alleen je brommer zal voor geen meter meer vooruit komen. en waarschijnlijk zul je inderdaad poblemen krijgen met je membraam, on ondersteunde trillingen waardoor zelfs metalen plaatjes het zouden kunnen begeven.
maar om terug te komen op de 18k zal wel lukken hoor, alleen je brommer zal voor geen meter meer vooruit komen. en waarschijnlijk zul je inderdaad poblemen krijgen met je membraam, on ondersteunde trillingen waardoor zelfs metalen plaatjes het zouden kunnen begeven.