Mini Bike Jobse *Update* 19-06
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
dit was voor dit bedoeltlijk me zeker werken, aangezien je het gat groter als 6mm boort dus dan neem ik aan dat de devcon resten weg zijn, omdat je die in het gat hebt gestopt toch?? en dus niet buiten de draadspoed(zo heet dat toch??) is gekomen!!
het gaat ook zooo snel hierOn topic
maar dus dat zou wel gaan werken denken jully (vrees er voor omdat je dan ast waren weer de druk op de devcon uit oefen).
van die ice-zilver kleur met van dat ice-blauw erdoorheen erg mooihttp://www.mywallpapers.org/movies/2_fa ... us-021.jpg
@ markie
nou denk dat ik dat nie ga halle want ben nu ook bezig met me rijbewijs en werk hele dagen van half 8 tot half 5 en savonds nog lessen vaak en dan nog wat theorie leren enz enz dus zal der om strijden.
en om hoe laat begind dat en tot hoe laat kan je dan inschijven ?
@ kidjuh
ja idd zo iets zou nie verkeert staan nee is der meby iemand die dat voor me kan fotosoepen (zelf geen tijd voor)
nou denk dat ik dat nie ga halle want ben nu ook bezig met me rijbewijs en werk hele dagen van half 8 tot half 5 en savonds nog lessen vaak en dan nog wat theorie leren enz enz dus zal der om strijden.
en om hoe laat begind dat en tot hoe laat kan je dan inschijven ?
@ kidjuh
ja idd zo iets zou nie verkeert staan nee is der meby iemand die dat voor me kan fotosoepen (zelf geen tijd voor)
nou me blokje met waterkoeling en devcon ziet der niet zo lekker uit helaas dus ik denk dat ik dat projekt moet gaan staken
zit nu te tenken om een ander blok te pakken (uit de vooraat;))
en dan de carters gewoon op te laten lassen en bij me membraan ook late lassen, want eb et nu wel gezien met dat devcon.
en dan zit ik nog te twijfelen of ik een ander krukas der in doe met een goeie slag en dan pas laat draaien.
en ja een scooterblok aanpassen is ook een leuke opsie maar dan gaat het niet meer op me frampie passen dus dat is denk nie een opsie
en wat zou nou meer vermogen geven een puch blok met watergekoelde cil of een scooter blok zonder vario zooi en met pasgemaakte koppeling ?
zit nu te tenken om een ander blok te pakken (uit de vooraat;))
en dan de carters gewoon op te laten lassen en bij me membraan ook late lassen, want eb et nu wel gezien met dat devcon.
en dan zit ik nog te twijfelen of ik een ander krukas der in doe met een goeie slag en dan pas laat draaien.
en ja een scooterblok aanpassen is ook een leuke opsie maar dan gaat het niet meer op me frampie passen dus dat is denk nie een opsie
en wat zou nou meer vermogen geven een puch blok met watergekoelde cil of een scooter blok zonder vario zooi en met pasgemaakte koppeling ?
Markie schreef:ik ben hier dus ook al een tijdje mee bezig geweest!
Er zijn vele voorgegaan die me dat hebben uitgelegd: Xander, Bram etc etc Maar snape doe ik het nog nie
vertel me et ma
maar zonder vario kan je niet het vermogen hallen wat je met haalt.
weet iemand nog in regio walcheren een Pig blokje dan benk mischien wel van plan om wat te gaan proberen (lang durig projekt vanwege tijd gebrek)