Toch leuk om te zien dat je zo een lelijk ding kunt om bouwen tot iets moois.
Maar dan is bijna geen schroef meer orgineel.
Op zich maakt het niet veel uit als je de onderdelen los moet kopen of zo sendai goedkoop koopt dus geen slechte keuze. (blijft ongeveer het zelfde kwa prijs )
er komen misschien vanavond weer nieuwe foto's online.
heb zondag nog effe een stukje gereden maar dat ding maakt wel effe geluid en toeren. me koppeling staat nu wat strakker en een kleine sproeier want die was te groot en verzoop. als hij op toeren kwam dan was hij ook weg ook.
maar ik denk er toch over om die krukas te laten klokken want hij trilt als een gek zeg maar
Mooi gemaakt joh ik het begin dacht ik echt zo van schit man waar begin je aan maar hij is nu al toppie.Maar nog een ding natuurlijk ik altijd
IK zou er een polini race uitlaat opleggen dat is eht enige wat nu nog een min puntje is aan de minibike omdat ie te ver uitsteekt.Maar ja veel s6 veder met het spuiten enz
@ ruud,
deze pijp is beter dan welke polini pijp dan ook.
heb em laten maken/zelf gemaakt.
6+ pk, uit een 3 poorter, zonder echt veel freeswerkt te verrichten!!!
heb meer bevels aangebracht en de poorten gelijk getrokken!
ben benieuwd wat ie doet met die 17,5mm carb, ik heb zelf alleen met 12mm gereden, terwijl ie toen ook vreselijk fel was, en alleen maar achterover wilde.
zal nu wel een berg meer koppel inzitten.
er zit nu al een lekker koppel in zonder dat ik hem echt het afgesteld maar het weer zit niet echt mee
maar xander op hoeveel smeerde jij want ik heb er nu eurp 98 met 1 p[ 40 smering inzitten maar hij rookt nog al veel zeker als hij koud is als hij warm is rookt hij ook nog wel maar niet echt veel.
en over de uitlaat dat wist ik dat hij berekend was want dat had die man van pema ook gezegt waar ik dat blok heb gekocht
hoi ik heb hem even bekeken maar ik vind hem erg mooi hij ziet er goed uit je kan nog controleren of het een 6.2 pk is als je het membraam er af haald
als het een vierkant gat is dan is het een 6.2 als het is gehalveerd dan is het een 4,2 pk als je het gat open freest en een 4 kleps membraam monteert dan heb je een 6.2
ik hoor het wel en anders zie ik hem nog wel volgend jaar
ga zo door
Greetz john
aha maar aan de stand van het inlaat traject dus dat schuine gedeelde op het blok kon je toch ook zien of het 6.2 is. dat is het zelfde als op dat lucht gekoelde blok van jou.
maar ik maak wel effe foto van me inlaat zonder spruit en membraam
Het blok was een 6,2 pk, alleen de cilinder is toendertijd gestolen, ik heb lange tijd geen 6,2 pk cilinder te pakken kunnen krijgen, dus heb ik een 3poorter gekocht, en een uitlaat gemaakt.