sendai minibike flimpje added [FB] [CH]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
minibike word vanavond helemaal getript tot een kaal framepje.
pa gaat het dan effe mooi stralen voor me en alle lasnaden nakijken die ze in china hebben gemaakt. zal dus wel overlassen worden.
dan word het frame in een mooi kleurtje gespoten en alles weer inelkaar gezet.
dan nieuw spruitstuk maken als me nieuwe powerfiler binnen is.
afstellen en dan ga ik trainen in middelburg op de kartbaan 29 januari
mzzl
pa gaat het dan effe mooi stralen voor me en alle lasnaden nakijken die ze in china hebben gemaakt. zal dus wel overlassen worden.
dan word het frame in een mooi kleurtje gespoten en alles weer inelkaar gezet.
dan nieuw spruitstuk maken als me nieuwe powerfiler binnen is.
afstellen en dan ga ik trainen in middelburg op de kartbaan 29 januari
mzzl
- killerbeast
- forum gebruiker
- killerbeast
- forum gebruiker
ja maar nu effe niet markie
hier foto's van frame dat is gespoten hier en daar nog wat bijgelast vooral bij de achterbrug en balhoofd. die lasjes van de chinezen waren daar niet alles.
ook gelijk weer met opbouwen begonnen. zo ver ben ik al weer
krijg vandaag me nieuwe spruitstuk en dan gaat vanavond de hele mini weer inelkaar en misschien nog effe starten
mzzl
hier foto's van frame dat is gespoten hier en daar nog wat bijgelast vooral bij de achterbrug en balhoofd. die lasjes van de chinezen waren daar niet alles.
ook gelijk weer met opbouwen begonnen. zo ver ben ik al weer
krijg vandaag me nieuwe spruitstuk en dan gaat vanavond de hele mini weer inelkaar en misschien nog effe starten
mzzl
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
begint er weer leuk op te lijken !!..
Ik ben er wel van overtuigd.. dat als je zoals eric hier doet, er een ander blok in legt, Polini, GRC, of leuk 4 tact pasini ofso, dat je daar echt veeeel goeds mee bereikt..
Zijn goede blokjes, dus het probleem van een rot blok is nu weg..
Het frame is aangepast voor dat blok, en uit elkaar gehaald en op de zwakke punten opnieuw gelast.. AChterbrug en balhoofd zijn vaak de zwakke punten. Als je dit goed last, moet het bijna wel een stevig frame zijn.
Alles goed monteren, goeie remmen erop, banden, en overbrengingsdelen goed smeren, dan ben je een heel eind
In dit project zie ik dus wel een goeie racer.
Mooi gedaan
Greetz
Ik ben er wel van overtuigd.. dat als je zoals eric hier doet, er een ander blok in legt, Polini, GRC, of leuk 4 tact pasini ofso, dat je daar echt veeeel goeds mee bereikt..
Zijn goede blokjes, dus het probleem van een rot blok is nu weg..
Het frame is aangepast voor dat blok, en uit elkaar gehaald en op de zwakke punten opnieuw gelast.. AChterbrug en balhoofd zijn vaak de zwakke punten. Als je dit goed last, moet het bijna wel een stevig frame zijn.
Alles goed monteren, goeie remmen erop, banden, en overbrengingsdelen goed smeren, dan ben je een heel eind
In dit project zie ik dus wel een goeie racer.
Mooi gedaan
Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- killerbeast
- forum gebruiker
bedankt voor je positive reactie.
heb hem de net verder inelkaar gebouwd. kwam alleen een probleem tegen me ketting geleider past op een 1 of andere reden niet meer lekker. maar ga ik zo verhelpen. me spruitstuk was ook gelast. heb hem al weer gestart en loopt best lekker. moet hem alleen nog afstellen want hij loopt niet stationer enzo.
maar dat ga ik morgen verhelpen.
komen morgen ook weer foto's
wel met testzit kap die al een ongelukje heeft me gemaakt
mzzl
heb hem de net verder inelkaar gebouwd. kwam alleen een probleem tegen me ketting geleider past op een 1 of andere reden niet meer lekker. maar ga ik zo verhelpen. me spruitstuk was ook gelast. heb hem al weer gestart en loopt best lekker. moet hem alleen nog afstellen want hij loopt niet stationer enzo.
mzzl
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wa is je setup eigelijk ?.. een 40cc, 6.2 PK polini blokje ? of ga je hem nog verder optunen.. carburateur, filter, uitlaat.. ?killerbeast schreef:bedankt voor je positive reactie.
mzzl
ben e wel benieuwd naar
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !