ja moek ook nog doen maar ja als je poorten zo ver open gaan dat je bv 5mm onder je onderkant van je poort uit komt met je zuiger dan zal et ook nie lekker lopen.
en ja moet het carter opgelast worden zo dat de draat einde der in kunne maar das niet het grootste probleem.
derbi master schreef:ja moek ook nog doen maar ja als je poorten zo ver open gaan dat je bv 5mm onder je onderkant van je poort uit komt met je zuiger dan zal et ook nie lekker lopen.
en ja moet het carter opgelast worden zo dat de draat einde der in kunne maar das niet het grootste probleem.
er zullen toch ook wel meerdere zuigers te krijgen zijn die het iets verminderen.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
meer naar achter anders kom je met die water cilinder in de knoei!
Er moet ook nog plek zijn voor de carb let dus op de boling van die watergekoelde cilinder!
tis al pasgemaakt eb et vrij ver naar voren gehaalt waarom ?? geen iedee maar goed dit zal wel lukken meot ik aleen een hapje uit me cil hallen (die in het carter gaan)
Waarmee heb je dat gemaakt waar je het kitje opschroeft?
Ik ben van plan er een Alu blokje op te lassen.
Heb jij dat "blokje" puur van kneedbaar metaal gemaakt ofzo?
Kan dat tegen de hitte enzo?
ja carter druk gaat zeker verloren. maar ga wel zo veel mogelijk ruimens opvullen zo dat het een beetje omhoog geschoeft word.
ja kon ook alu bloke fixen maar kon ik niet zo snel krijgen omdat de bedrijven hie in de buurt dicht waren (op vak) dus heb ik het met devcon gedaan (kneetbaar alu) en dan hb ik als de bovekant een plaatje alu gelecht