puch blok water gekoelt maken
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja klopt maar dat vreed stroom en ik heb hpi zonder lichtspoel dus zal moeilijk gaan (tenzij ik een accu mee sleep die na half uurtje leeg zou zijn)
maar een waterpomp van een Minarelli scooter blok die zijn niet zo zeer moeilijk kpas te maken dus moet ik daar eens naar op zoek.
en waar zou ik dan zo een electriese waterpomp kunnen score ?
en wie weet der wat ik alemaal nodig eb van zo een waterpomp ? kering-pennetjes enz
en ik heb op het puch forum gehoort dat ik een timing van me cil rond de 180 graden uitlaat poort en 120 voor de spoelers moet gaan zoeken dus dat word ff zoeke.
maar een waterpomp van een Minarelli scooter blok die zijn niet zo zeer moeilijk kpas te maken dus moet ik daar eens naar op zoek.
en waar zou ik dan zo een electriese waterpomp kunnen score ?
en wie weet der wat ik alemaal nodig eb van zo een waterpomp ? kering-pennetjes enz
en ik heb op het puch forum gehoort dat ik een timing van me cil rond de 180 graden uitlaat poort en 120 voor de spoelers moet gaan zoeken dus dat word ff zoeke.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
Prestatie zou er op achteruit kunnen gaan omdat het vliegwiel meer wrijving heeft en dus iets meer afgeremd word, maar als je een accu mee neemt kost je dat ook weer gewicht en kost dat ook weer prestatie .
Zal wel niet zo veel zijn met een klein accu'tje maar een lichtspoel hoef je nooit bij te laden.
Jopie
Zal wel niet zo veel zijn met een klein accu'tje maar een lichtspoel hoef je nooit bij te laden.
Jopie
aha ja kan deze kopen van het SF
http://forum.scooterforum.net/forum/att ... =350&stc=1
denk dat deze wat aan de grote kant is of niet ?
http://forum.scooterforum.net/forum/att ... =350&stc=1
denk dat deze wat aan de grote kant is of niet ?
nou eb dus een electrise en een normale waterpomp gekocht (normale nieuw) dus eens kijke wat ik ga doen.
aleen nu wil ik vandaag of morgen EEN cilinder bestellen, aleen weet nog niet welke want ik ik moet toch aan de spoelpoorten gaan zitten. dus wat lijkt jully een Perfekte Cilinder voor een Puch blok ?
aleen nu wil ik vandaag of morgen EEN cilinder bestellen, aleen weet nog niet welke want ik ik moet toch aan de spoelpoorten gaan zitten. dus wat lijkt jully een Perfekte Cilinder voor een Puch blok ?