minimark's minibike, UPDATE 10 Oktober
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
heb vanavond nog eens goed proefgereden, gisteren kwam het met bakken uit de hemel!!!
rijd ook volgas erg scherp. had eerst het idee dat de bike een beetje slingerde, maar dat bleek aan een scheef achterwiel te liggen!!!!
ik ga hem morgen na voetsteun montage demonteren, dan breng ik hem maandag naar een klant voor het poedercoaten !!!
Dan ga ik eerst 2 weken naar Fuerteventura voor een beetje ontspanning.
En als ik terug kom ga ik lekker aan de uitlaat werken (metrakit) en
natuurlijk mijn cilinder even onder handen nemen!!!
snel meer foto's !!!
groeten ,
mark
rijd ook volgas erg scherp. had eerst het idee dat de bike een beetje slingerde, maar dat bleek aan een scheef achterwiel te liggen!!!!
ik ga hem morgen na voetsteun montage demonteren, dan breng ik hem maandag naar een klant voor het poedercoaten !!!
Dan ga ik eerst 2 weken naar Fuerteventura voor een beetje ontspanning.
En als ik terug kom ga ik lekker aan de uitlaat werken (metrakit) en
natuurlijk mijn cilinder even onder handen nemen!!!
snel meer foto's !!!
groeten ,
mark
nou, de metrakit zit eronder, was wel een hoop werk !! , maar is wel goed gelukt.
morgen nog een paar extra ophangsteunen lassen, zodat die er niet afscheurd.!!!!
ben er erg tevreden over, hij loopt nu echt als een krant!!! , 50 snel, 12 mm bing !! mwaaaahhhh
snel een andere carb halen!!!
later weer meer !!!!
morgen nog een paar extra ophangsteunen lassen, zodat die er niet afscheurd.!!!!
ben er erg tevreden over, hij loopt nu echt als een krant!!! , 50 snel, 12 mm bing !! mwaaaahhhh
snel een andere carb halen!!!
later weer meer !!!!
vandaag het frame weggebracht, word nu gestraald en natuurlijk gepoedercoat !!!
Mooi hoogglans zwart !!
bike ligt nu dus helemaal uit elkaar, wil z.s.m aan het blok beginnen, maar ga donderdag dus eerst op vakantie.
zie jullie na de vakantie weer, ben benieuwd wat jullie van mijn bike vinden!!
laterz
Mooi hoogglans zwart !!
bike ligt nu dus helemaal uit elkaar, wil z.s.m aan het blok beginnen, maar ga donderdag dus eerst op vakantie.
zie jullie na de vakantie weer, ben benieuwd wat jullie van mijn bike vinden!!
laterz