minimark's minibike, UPDATE 10 Oktober
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
dit is idd een goede oplossing.
Ik heb ook al bedacht hoe ik hem ga maken.Ik werk zelf in de automaterialen en verkoop flexibele olie/brandstof bestendige slang.
Ik zaag mijn spruitstuk 3 cm boven de flens af, en gebruik een stukje flex slang om boven mijn cilinder uit te komen en zo mijn carb naar voren te kunnen draaien.
Dan een kort K&N filter erop, moet het goedkomen.
bedankt voor de foto's en het advies john
Ik heb ook al bedacht hoe ik hem ga maken.Ik werk zelf in de automaterialen en verkoop flexibele olie/brandstof bestendige slang.
Ik zaag mijn spruitstuk 3 cm boven de flens af, en gebruik een stukje flex slang om boven mijn cilinder uit te komen en zo mijn carb naar voren te kunnen draaien.
Dan een kort K&N filter erop, moet het goedkomen.
bedankt voor de foto's en het advies john
heb carb. omgedraaid, kan nu tenminst een luchtfilter kwijt!!
Van de week de voetsteunen maken en afmonteren, spoeiers halen om af te stellen.
En dan alleen nog afronden en dan is die zo goed als klaar!
Zal er wel een en ander aan blijven veranderen,maar dan is er in ieder geval een goede basis.
Groeten,
Mark
Van de week de voetsteunen maken en afmonteren, spoeiers halen om af te stellen.
En dan alleen nog afronden en dan is die zo goed als klaar!
Zal er wel een en ander aan blijven veranderen,maar dan is er in ieder geval een goede basis.
Groeten,
Mark
Ik had in eerste instantie ook een standaard spruitstuk doorgezaagd en met doorzichtige luchtslang en klemmen vast gemaakt.
Alleen pleurde hij er steeds van af.
Toen heb ik een spruitstuk laten lassen, alleen was die 9 cm hoog geworden, met als gevolg dat ik druppelvorming in mijn inlaat kreeg.
Ik heb nu een klein spruitstuk (iets korter dan origineel) en mijn cilinder en kop bijgewerkt zodat de carb er mooi strak tussen zit.

Nu heb ik ook weer een normale gasrespons, dus niet eerst gas opendraaien, tot twee tellen en rijden....
Alleen pleurde hij er steeds van af.
Toen heb ik een spruitstuk laten lassen, alleen was die 9 cm hoog geworden, met als gevolg dat ik druppelvorming in mijn inlaat kreeg.
Ik heb nu een klein spruitstuk (iets korter dan origineel) en mijn cilinder en kop bijgewerkt zodat de carb er mooi strak tussen zit.

Nu heb ik ook weer een normale gasrespons, dus niet eerst gas opendraaien, tot twee tellen en rijden....