scooterblok onder een mini
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
werkt vast wel maar een scooter heeft na de koppeling (achterste poelie) nog een vertanding zitten. die ben je zeker nodg ander trekt je mini extreem langsaam op (als ie al niet uivalt). Je zou zeg maar wel het stuk carter tussen 'krukas gedeelte' en 'koppeling/vertandings' gedeelte weg kunnen halen om hem in te korten ofzo. Maar als je dat weghaalt moet je het achterste gedeeltje wel fatsoenlijk vast kunnen maken.
maar met een hoop fantasy en doorzettingsvermogen lukt het wel
succes
maar met een hoop fantasy en doorzettingsvermogen lukt het wel
succes
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
hmmm
vario lijkt mij niet zo super werken..
en het is ook vrij groot heh.. als die vario en snaren prut...
voor mij gewoon een koppeling met ketting, snel, mooi, is te doen, en effectief..!
vario lijkt mij niet zo super werken..
en het is ook vrij groot heh.. als die vario en snaren prut...
voor mij gewoon een koppeling met ketting, snel, mooi, is te doen, en effectief..!
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- jeroenvanel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit maken toch veel te moeilijk voor mij is enzo dus heb dit project gestopt. Misschien dat ik later nog aan dit project verder ga. En ook een van de redenen was het geld en aangezien ik gisteren voor niet al te duur een polini membraam cilinder kon kopen heb ik dit maar gedaan inplaats van een scooterblok. En dus ga ik eerst mijn miniracer met puchblok goedmaken maar mensen bedankt voor de informatie
greetzzz jeroen
greetzzz jeroen
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
koen snapt het...
je moet aan je krukas nu nog een koppeling bouwen en dan gelijk tandwielen en ketting...
wat voor cilinder zit er nu op?? dit kan zeeeer hard gaan
aangezien je met scootercilinders op de max aan 15500 rpm zit....en met puch minder
s6 koen
edit// owjah...2weken geleden is er 22,2 pk uit een mina blok geperst zonder nos....dus qua pk's ga je wel boven de 10 zitten denk ik(mits er een degelijke setup onderkomt) //edit
je moet aan je krukas nu nog een koppeling bouwen en dan gelijk tandwielen en ketting...
wat voor cilinder zit er nu op?? dit kan zeeeer hard gaan
aangezien je met scootercilinders op de max aan 15500 rpm zit....en met puch minder
s6 koen
edit// owjah...2weken geleden is er 22,2 pk uit een mina blok geperst zonder nos....dus qua pk's ga je wel boven de 10 zitten denk ik(mits er een degelijke setup onderkomt) //edit
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
scooterblok
Het is wel geen scooterblok,,,,, maar toch.
Het idee is hetzelfde,,,,,, toch????
Dit is mijn blok, een peugot 103 met aagepast carter, polini 70cc W-poort, polini 4-kleps membraam, 16/16 SHA dellorto carburateur,polini minibike koppeling, zelfgemaakt koppelingshuis, polini 6T voortandwiel, zelfgemaakt subframe.
Het idee is hetzelfde,,,,,, toch????
Dit is mijn blok, een peugot 103 met aagepast carter, polini 70cc W-poort, polini 4-kleps membraam, 16/16 SHA dellorto carburateur,polini minibike koppeling, zelfgemaakt koppelingshuis, polini 6T voortandwiel, zelfgemaakt subframe.