[ZB]Minibike Stefan(o)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Vanavond Ga ik de voor klauw erop hangen.
Ik heb de klauw houder binnen,en de achterschijf.
Er zijn vandaag 2 bouten om de klauw mee vast te houden gedraaid,en die krijg ik vanavond.
En deze week ga ik nog een 16mm carburateur bestellen.
Want ik ben nu van het bing (gedrocht ding)afgestapt en de Amal kan van mij helemaal de boom in.
Dus met een beetje mazzel gelijk een foto update.
Stefan
Ik heb de klauw houder binnen,en de achterschijf.
Er zijn vandaag 2 bouten om de klauw mee vast te houden gedraaid,en die krijg ik vanavond.
En deze week ga ik nog een 16mm carburateur bestellen.
Want ik ben nu van het bing (gedrocht ding)afgestapt en de Amal kan van mij helemaal de boom in.
Dus met een beetje mazzel gelijk een foto update.
Stefan
Mn klauw zit er nu op,maar ik heb nog geen foto's,omdat het nogal donker is en dan worden de foto's onduidelijk.
Ik had nog een vraagje:Die puch remhandels,klopt het dat als je die inknipt dat die slag of beweging korter is dan van een mountainbike of een andere minibike?
Ik bedoe die korte remhandeltjes.
Stefan
Ik had nog een vraagje:Die puch remhandels,klopt het dat als je die inknipt dat die slag of beweging korter is dan van een mountainbike of een andere minibike?
Ik bedoe die korte remhandeltjes.
Stefan
Nog even een kleine update
Het schiet niet op de laatste tijd,ik heb na 2mnd de achter remklauw nog niet binnen
De voetsteuntjes moeten nog steeds veranderd worden
De uitlaat een LaserXpro(peugeot) is bijna klaar,die moet nog op 3 punten gelast worden.
Ik heb nu een Andere gashandle gemonteerd met een kortere slag,omdat de andere een te lange slag had en te ver door moet draaien om fatsoenlijk gas te geven.
Daarom heb ik er nu ook mountainbike remhandles opgezet.
Verder heb ik ook een afspraak over ong een mnd met een brommerboer om de mini op de testbank te zetten om achter het euvel te komen van het lage vermogen en toerental.
Nog een foto maar die is alweer verouderd.
[img][img=http://img59.echo.cx/img59/1834/afbeelding05122bx.th.jpg][/img]
Het schiet niet op de laatste tijd,ik heb na 2mnd de achter remklauw nog niet binnen
De voetsteuntjes moeten nog steeds veranderd worden
De uitlaat een LaserXpro(peugeot) is bijna klaar,die moet nog op 3 punten gelast worden.
Ik heb nu een Andere gashandle gemonteerd met een kortere slag,omdat de andere een te lange slag had en te ver door moet draaien om fatsoenlijk gas te geven.
Daarom heb ik er nu ook mountainbike remhandles opgezet.
Verder heb ik ook een afspraak over ong een mnd met een brommerboer om de mini op de testbank te zetten om achter het euvel te komen van het lage vermogen en toerental.
Nog een foto maar die is alweer verouderd.
[img][img=http://img59.echo.cx/img59/1834/afbeelding05122bx.th.jpg][/img]