Gisteren avond met 2 auto's naar de baan gereden. Achter de een de caravan en achter de ander de aanhanger. Mooi om half 7 daar om eerst eens te genieten van de kids en flink te voetballen op het zeer brede circuit. wat later op de avond kwamen de eerste rijders er al aan met hun sleurhut. het was erg gezellig en het was zo maar 2 uur toen we toch maar eens naar het bedje gingen.
Vanmorgen kwamen de rijders mooi op tijd binnen om alles uit te pakken en klaar te maken om te gaan gassen.
We hadden het mooi geregeld dat iedereen (incl. de karts) om het kwartier gingen rijden. Soeciaal dank naar rick die alles goed in de gaten hield met het vlaggen e.d. Ook naar Willie die de EHBO voor haar rekening nam. Bedankt dus.
Verder lekker kunnen rijden. het ging goed en ik heb mijn nieuwe pak meteen ingezegend. Even onderuit en hopla de eerste plek zit erop. Zat een duitse rijder langs me die me niet had gezien en hij kwam ineens naar links en toen had ik een knie aan mijn stuur hangen ja dan doe je niet zoveel meer.
Gaaf om te zien dat enkele rijders erg hard door bepaalde bochten kunnen. Ik doe ze dat niet na. Maar ik ben dan ook wat ouder en het lichaam moet dat ook willen
Al met al een zeeeeeeeeeer gave dag gehad met erg warm en mooi weer.
Gr twan