Hallo allemaal.
Ja het is een tijdje rustig geweest op dit topic, maar we hebben weer wat om te melden.
De bike loopt zeer goed en alles blijft gelukkig allemaal heel, dus alle inspanning van de afgelopen winter werpen inmiddels de vruchten af.
Nieuws: vandaag de nieuwe grondplaat in alu uitvoering binnen gekregen, ziet er zeer goed uit, en het scheelt aanzienlijk in het gewicht. (foto's komen nog).
Nog wat gezien dit weekeinde op Texel er was namelijk en gast rijder uit denemarken met een hele mooie GRC met nog veel mooiere remmen er op.
Na wat zoek werk op internet gevonden wat er gebruikt is, is van een mountenbike.
Er worden bestaande remschijven van grc gebruikt en het zijn hydroliche rem klauwen, en het even geprobeert maar het werkte zeer goed je hoeft het hendel maar aan te tippen en het remt als een gek.
Alleen is het een duur setje 540 Euro.
hier een link waar ik het te koop zag staan
http://onlinebikestore.nl/catalog/produ ... df7e3b2919
Als er mensen zijn die het ergens goedkoper kunnen vinden hoor ik het graag.
Inmiddels voor mijn eigen remmen een nieuw frictie materiaal gevonden wat de rem eigenschappen ook verbeterd heeft, dit er ook zelf op gemaakt d.m.v. vulcaniseren, ik moet alleen kijken wat het slijtage beeld is.
Nou dat was het weer.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!