Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
A.B.T. Submarine*HANK* schreef:Hallo
Nu nog een mooie naam voor deze uitlaat, ik geef vast een voorzetje: A.B.T. sigaar.
ik denk dat dat zo berekent is dat die dempers ook op die plaats zitten..Neluhz schreef:hehe, idd, licht het nou aan mij of heb je een focking lang middenstuk?Richard D schreef:A.B.T. Submarine*HANK* schreef:Hallo
Nu nog een mooie naam voor deze uitlaat, ik geef vast een voorzetje: A.B.T. sigaar.
Jep, nieuw ontwerp, een lang middenstuk en een hele steile eindconus, 't werkt perfectNeluhz schreef: hehe, idd, licht het nou aan mij of heb je een focking lang middenstuk?
ahaaa.. nouw ik ben benieuwd je krijgt nog mail van me ff een x om uitlaat te berekennen en maken voor mij..!!! en zal dan ook me mini waarschijnlijk langs moete brengen..ab-tuning schreef:Jep, nieuw ontwerp, een lang middenstuk en een hele steile eindconus, 't werkt perfectNeluhz schreef: hehe, idd, licht het nou aan mij of heb je een focking lang middenstuk?
Richard D schreef:*HANK* schreef:Hallo
Volgens de testbank werkt het perfect!mitch_minibiker schreef:Richard D schreef:*HANK* schreef:Hallo
gaaf man die uitlaat , maar die dempers zitten die niet een beetje te vroeg mischien dat er minder snel uitlaatgassen uit kunnen komen , conclusie : ziet er gaaf uit maar werkt het ?
Hallobart/abt schreef:de uitlaat is echt gaaf zo![]()
zekker die twee demppers onder de kap!
morgen winnen zeker?
![]()
gr bart