Sorry dat ik de punten en komma's was vergeten .Xander schreef:ooit gehoord van .ten en ,ma's?
leest wat lekkerder.
uitlaat=GAAR.
en wat voor op maat gemaakte scooter uitlaat heb je?
beter neem je een proma cc...
een scooter uitlaat op een puchmaxi cilinder, zal niet gaan werken, omdat een scooter een vrij smalle powerband heeft.
gezien een puchmaxi door een dip moet komen als de koppeling aangrijpt,
zal een scooteruitlaat geen vermogen leveren.
als je nu een scooterblok hebt, zou je het beste weer wel een scooteruitlaat moeten nemen.. tis tenslotte tog voor elkaar gemaakt.
als je een scootercilinder op een puchblokje zet, zou je misschien met een 70 wel een scooteruitlaat kunnen monteren, omdat je een grote boring, dus veel koppel hebt.
Xander.
Maar ik heb die dip met die citta uitlaat, en die scooteruitlaat heeft mark ook onder zijn minibike gehad. En die had hem ook niet onder een scootercilinder. Naar mijn weten ook gewoon op een puch cilinder. ( zie foto)
Maar ik zal kijken wat de uitlaat presteert (@ Xander ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik kijk gewoon wat die doet en ik zie dan wel.)
En owja de scooteruitlaat is een leovincy uitlaat type weet ik niet.
Dat is jou mening, ik zie wel als het niks wordt met zelf kappen maken dan kan ik altijd nog 911 tank en zitje kopen.ruud schreef:sorry hoor maar je hebt echt heel je minibike heel erg verspeelt.
Ziet er echt niet uit terwijl zo,n frame en polini kuipjes zo,n mooie combinatie kunnen zijn en dan maak je er dit van
Zeer jammer hoor echt
Als er meer mensen zijn met op of aanmerkingen hoor ik het graag.
greetzzz jeroen