Ik heb ze bij HOP Motorsport vandaan. KOsten iets van 40 euro zo uit mijn hoofd. Het kost wel wat, maar je hebt wel een perfectie knie bescherming.
De naai oplossing is opzich wel aardig maar je hebt daarbij de volgende (grote) nadelen:
Je hebt maar een kleinstuk 'beschermd', terwijl het met die officiele veel meer is. En als je onderuit glijd is de kans groot dat je broek schuift en de dat de aangenaaide beschermers dus niet helpen. De officiele zitten goed vast en verschuiven niet.
Dus this misschien een investering, maar wel een belangrijke. Ik kan me nog een schuifer van Rkpdude herinneren die op een wedstrijd onderuit ging met een minibike pak (nog beter dus), zresultaat: een vette schaafwond op zijn knie. Ik zou het niet gezien willen hebben als hij een houtje toutje oplossing had gebruikt.
Maar goed het is je eigen keuze natuurlijk. En ik zeg het niet om HOP te promoten want volgens mij heeft elke minibike winkel ze wel, dus ook V-com, HZ Bromshop, Blata-import, Polini (heb ze nu wel gehad geloof ik

Groeten,
Daniel