Nico volgens mijUntiej Mini Racing schreef:dat idee heb ik ook al een keertje gehoord va iemand..
weet niet meer van wie

Maar kan idd erg goed zo! Je ziet er totaal niks van
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Wij Hans en William zijn de vaders van Jan, Guus en Tommie en kennen elkaar al een hele tijd. Het is allemaal begonnen met autospeedway. William was de coureur en Hans de techneut. In de klasse "Hot Rod 1600cc" was het de bedoeling dat je met originele delen (dus geen stalen of speciale race onderdelen) een zo snel mogelijke motor moest bouwen, om deze vervolgens in een goed sturende wagen te plaatsen. Dit was een bijzonder mooie tijd omdat we vaak in Nederland, Belgie, Frankrijk, Engeland en Ierland moesten rijden. In deze klasse is William (zeker door de hulp van Hans) meerdere malen Nederlands en Belgisch kampioen geweest.Untiej Mini Racing schreef:- Hoe komen jullie aan al die kennis
- aan al die tijd
- aan het geld om dit te bouwen
- hoe krijg je alles zo snel voor elkaar
vind het knap..en ben benieuwd hoe ..!
heel ff offtopic: Maar rijden jullie vaak op het terrein van Hornbach? Want ik woon in Goirle en dat ligt naast tilburg is dus niet zo ver weg..ruud schreef:Hey heb hem gisteren ook op het terein bij de hornbach zien rijden blaast goed dat ding zeg.IK ook weer wat leuke kneedowns gemaakt.Was echt leuk daaro.
Hey Minibike-Racer...Minibike-Racer schreef:heel ff offtopic: Maar rijden jullie vaak op het terrein van Hornbach? Want ik woon in Goirle en dat ligt naast tilburg is dus niet zo ver weg..