AFSTELLEN KOPPELING OP TESTBANK update nieuwe schoentjes
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Schoentjes
Hallo
We hebben ook met de puch koppelingen niet stil gezeten, en wat nieuwe ontwikkelingen door gemaakt.
Waaronder schoentjes met div soorten voeringen.
En zeer zware veren zodat het nu mogelijk is om nog zwaardere schoentjes te maken bij hogere toerentallen.

Schoen links 1e standaart puch de 2e eigen voering verglijkbaar met puch voering 3e een soort touw voering voor betere grip en olie afvoer 4e voering van keflar met een profiel er in voor de olie afvoer.

Rechts de nieuwe veren.

De verstevigings ring.

De aagepaste grondplaat met stelboutjes voor de speling tussen de kom en schoen, en de gewichtjes aan de schoentjes.

Elk schoentje wordt nauwkeurig af gewogen en gelijk gemaakt in gewicht tevens wordt met het gewicht het aangrijp toerental bepaald.

Aangepaste grondplaat.

De lichter gemaakte schoen.

De 3 schoentjes zijn genummert om later met afstellen te kunnen kijken of ze allemaal gelijk naar buiten gaan.

Hier de koppeling als deze klaar is.
We hebben ook met de puch koppelingen niet stil gezeten, en wat nieuwe ontwikkelingen door gemaakt.
Waaronder schoentjes met div soorten voeringen.
En zeer zware veren zodat het nu mogelijk is om nog zwaardere schoentjes te maken bij hogere toerentallen.
Schoen links 1e standaart puch de 2e eigen voering verglijkbaar met puch voering 3e een soort touw voering voor betere grip en olie afvoer 4e voering van keflar met een profiel er in voor de olie afvoer.
Rechts de nieuwe veren.
De verstevigings ring.
De aagepaste grondplaat met stelboutjes voor de speling tussen de kom en schoen, en de gewichtjes aan de schoentjes.
Elk schoentje wordt nauwkeurig af gewogen en gelijk gemaakt in gewicht tevens wordt met het gewicht het aangrijp toerental bepaald.
Aangepaste grondplaat.
De lichter gemaakte schoen.
De 3 schoentjes zijn genummert om later met afstellen te kunnen kijken of ze allemaal gelijk naar buiten gaan.
Hier de koppeling als deze klaar is.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Hallo
Tot nu toe (dit is de ervaring van div NK rijders) bevalt type 3 het beste, de beste grip en de slijtage is minimaal.
Met type 4 zijn we nog maar kort aan het testen heeft ook goede grip, slijtage moeten we nog even aankijken, het voordeel van type 4 is dat het op een nog redelijk goed standaard schoentje gelijmt kan worden.
Inmiddels rijden er div mensen met extra zware veren (de rode), met zeer goede resultaten, het schoentje kan een stuk zwaarder worden en het afstel gebied is veel groter geworden, waar je met blauwe veren max 800 toeren kan overbrugen kan het met rode veren tot wel 2000 toeren overbruggen.
Tot nu toe (dit is de ervaring van div NK rijders) bevalt type 3 het beste, de beste grip en de slijtage is minimaal.
Met type 4 zijn we nog maar kort aan het testen heeft ook goede grip, slijtage moeten we nog even aankijken, het voordeel van type 4 is dat het op een nog redelijk goed standaard schoentje gelijmt kan worden.
Inmiddels rijden er div mensen met extra zware veren (de rode), met zeer goede resultaten, het schoentje kan een stuk zwaarder worden en het afstel gebied is veel groter geworden, waar je met blauwe veren max 800 toeren kan overbrugen kan het met rode veren tot wel 2000 toeren overbruggen.
Laatst gewijzigd door *HANK* op zo 22 mei 2005, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
veeren
Hallo
De rode veren heb ik laten maken, dus deze kun je bij mijn bestellen.
De rode veren heb ik laten maken, dus deze kun je bij mijn bestellen.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Hallo
De verstevigings ring is van staal gemaakt.
De verstevigings ring is van staal gemaakt.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!