V-racer firefox
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Oke, ik ga wel diverse standen proberen met de koppeling dan.MX_Melvin schreef:Ja we zijn er mee bezig, maar ik kom niet in Nijverdal het is ver en het blijkt van mijn vrienden waar ik mee rijd dat er geen reet aan was vandaag (maar ik weet nog niet hoe het is??) Maar die koppeling moet losser denk ik maar voor Zaltbommel weer strakker.
Misschien is het verstandig van mij om direct ff een extra koppeling
aan te schaffen
En, ik moet met die bike snel wat andere banen proberen.
Hoe is het in Huizen? Is dat een mooie baan? 2 Jan. kunnen we
er rijden volgens mij...
- wimgrob
- forum gebruiker
Koppeling ffox
De orginele koppeling gaat inderdaad niet al te lang mee.Dit probleem speelt ook met de Chinese waterkoelers.
Indoor is hij als je geluk hebt na een tiental rondjes versleten.
Ben samen met Hank Kok bezig met aanpassingen aan de orginele Chinese koppeling en de resultaten zijn zeer goed.
Binnenkort kan je de orginele Chinese koppeling na donatie van een geldbedrag bij ons inleveren en krijg je een goed werkende en VEEL slijtvastere koppeling retour.
Zelf rijden wij al enkele maanden met onze Chinese waterkoeler bijna elke week op een indoorbaan,dus hebben we veel ervaring met de koppeling.
Ben samen met Hank Kok bezig met aanpassingen aan de orginele Chinese koppeling en de resultaten zijn zeer goed.
Binnenkort kan je de orginele Chinese koppeling na donatie van een geldbedrag bij ons inleveren en krijg je een goed werkende en VEEL slijtvastere koppeling retour.
Zelf rijden wij al enkele maanden met onze Chinese waterkoeler bijna elke week op een indoorbaan,dus hebben we veel ervaring met de koppeling.
Re: Koppeling ffox
Hmmm, had niet verwacht dat het zo 'slecht' zou zijn. Nou dan binnenkort denk ik ook maar de koppeling van mijn toekomstige tai chi naar Hank stuur Zal die blij mee zijn, hij is nu ook al de koppeling van mijn zelfbouw aan het fixen ....wimgrob schreef:De orginele koppeling gaat inderdaad niet al te lang mee.Dit probleem speelt ook met de Chinese waterkoelers.
Weet je al een levensverwachting van de aangepaste koppeling? Of moeten daar nog uitvoerige testen op losgelaten worden?
Daans
- killerbeast
- forum gebruiker
nou ik weet niet wie dat verzonnne heeft een polini 2 klauws koppeling maar 2 weken mee gaat hoor.
jeroentje rijd zeeuwse minibike races en rijd 6 races van 2x10 min. en die koppeling is nu pas versleten dus 2 weken lijkt me heel snel.
of je gaat iedere dag 100km rijden dan wel ja
maar ik zal het zelf ook wel gaan onder vinden met mijn polini blokje.
wim: als die koppeling uitkomen worden ze dan ook voor polini koppelingen gemaakt??
mzzl
jeroentje rijd zeeuwse minibike races en rijd 6 races van 2x10 min. en die koppeling is nu pas versleten dus 2 weken lijkt me heel snel.
of je gaat iedere dag 100km rijden dan wel ja
maar ik zal het zelf ook wel gaan onder vinden met mijn polini blokje.
wim: als die koppeling uitkomen worden ze dan ook voor polini koppelingen gemaakt??
mzzl