V-racer firefox
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Re koppeling
Aan passen koppeling.
Hallo allemaal even een reactie op de aanpassingen van de fabrieks koppelingen.
Ben samen met Wim Grob bezich deze koppelingen beter te maken, gezien ik het afgelopen jaar ook met fabrieks koppelingen te maken gekregen heb, en het niet naar wens was en de kosten van de orginele koppelingen vrij hoog zijn, vandaar dat ik een aantal aanpassingen heb uitgewerkt waaronder ander friktie materiaal dit heeft in het NK inmiddels zijn diensten goed bewezen.
Daarnaast heb ik sinds kort de techniek van het bevestigen van het friktie materiaal aan de schoentjes ook onder de knie.
We zijn nu aan het testen of het ook onder extreme omstandigheden goed blijft.
We zullen jullie via deze weg op de hoogte houden.
Gr Hank....
Hallo allemaal even een reactie op de aanpassingen van de fabrieks koppelingen.
Ben samen met Wim Grob bezich deze koppelingen beter te maken, gezien ik het afgelopen jaar ook met fabrieks koppelingen te maken gekregen heb, en het niet naar wens was en de kosten van de orginele koppelingen vrij hoog zijn, vandaar dat ik een aantal aanpassingen heb uitgewerkt waaronder ander friktie materiaal dit heeft in het NK inmiddels zijn diensten goed bewezen.
Daarnaast heb ik sinds kort de techniek van het bevestigen van het friktie materiaal aan de schoentjes ook onder de knie.
We zijn nu aan het testen of het ook onder extreme omstandigheden goed blijft.
We zullen jullie via deze weg op de hoogte houden.
Gr Hank....
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
6 x 20 min = 120 min = 2 UUR !!!!! en dan is een polini koppeling dus ook versleten en dat vind jij niet kort ?????killerbeast schreef:nou ik weet niet wie dat verzonnne heeft een polini 2 klauws koppeling maar 2 weken mee gaat hoor.
jeroentje rijd zeeuwse minibike races en rijd 6 races van 2x10 min. en die koppeling is nu pas versleten dus 2 weken lijkt me heel snel.
polini koppeling kost een vermogen en een chineze koppeling kost veel minder logisch dat die er dan helemaal zo uit licht toch ????
dus wim en hank erg goed bezig !!
- killerbeast
- forum gebruiker