Ik heb al een poosje een Pocketbike en ik vermaak mij er prima op! Maar alleen rijden is saai dus heeft een maat van me er ook een gehaald, nagenoeg de zelfde als ik heb maar dan een wat nieuwer model.
Dus wij net vol enthousiasme naar de parkeerplaats om zijn nieuwe beestje ff aan te slingeren. Maar helaas! Zijn eerste meters moeten nog ff wachten want we krijgen hem met geen mogelijkheid aan de praat. Hier de symptomen:
Hij start niet, geen eens gepruttel.
Het trekken aan het koord gaat veel zwaarder als bij de mijne. Veel meer compressie lijkt het, overdreven veel want je kan de motor met moeite een omwenteling laten maken door te trekken. Het is duidelijk de druk want als je de bougie er uit haalt gaat het prima.
Die bougie doet het overigens prima, ff er uit gehaald om te controleren en vonken als een gek. De bougie was ook nat dus benzine lijkt ook de motor te bereiken.
Die benzine is goed, gewoon meng 1:25 en heb uit de zelfde tank net in mijn motortje gegooid en die wou wel starten.
Heeft iemand suggesties! Red ons!!! We zitten hier nu allebei onderkoeld bij de kachel met lamme arme van het trekken (aan het koortje)!

Alvast bedankt
Greetz
Fedor
PS: nog ff een plaatje van het beest in kwestie