Nicolaas-racing schreef:Sorry dat ik dit topic omhoog haal.Maar ik was toch wel heeeel erg benieuwd hoe het nu is met de meiden..?dus meer nieuws ?
Hallo
Ja het gaat goed met de meiden we gaan nu weer regelmatig indoor rijden met ze, en ik moet zeggen het gaat elke keer weer een klein beetje harder

.
Ze hebben inmiddels allebij een eigen pak, zij het 2e hands maar dat geeft niet, ook hebben ze er samen voor gezorgt dat er inmiddels wat krassen op het mooie spuitwerk zitten, maar ja dat hoort er bij
Ook hebben we overwogen om NK te gaan rijden in 2006 maar dat gaat nog even niet door, het nivo is nog wat te laag, en ze willen dan bijde rijden dus zou er nog een mini bij moeten komen, dat gaat bruintje niet trekken, daarnaast 3 x inschrijfgeld per wedstrijd wordt ook een beetje te gortig, en als er gesleuteld moet worden dan gaat dat ook niet goed komen met 3 bike's.
Maar ze hadden er geen probleemen mee, maar we gaan wel weer openbeker rijden met de meiden, en lekker indoor rijden dat vinden ze gewoon leuk.
Ik zal nog wat foto's opzoeken van afgelopen jaar, ook van de open beker wedstrijden.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!