NIJVERDAL 23-01-2005

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Koen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Koen »

In Nijverdal was er iemand die zijn voetsteunen van zijn sendai had verlengt.. zat iets beter :-)

Bij de eerste beste bocht prikte ze lekker in het asfalt.. zijn spijkerbroek was van onder tot boven opengescheurd.. Zijn benen waren gelukkig maar een beetje geschaafd.

@minibikeracer: Wheelies maken in de pitstraat is wel je favoriet of niet? Ik heb paar keer met Hans gepraat zondag.. Blijkbaar heb ik je over het hoofd gezien..
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Koen schreef: zijn spijkerbroek was van onder tot boven opengescheurd.. Zijn benen waren gelukkig maar een beetje geschaafd.
Dat bedoel ik dus met dragen van GEEN pak, maar een spijkerbroekje..

het is natuurlijk je eigen keus, maar ik dacht dat het in Nijverdal ook verplicht was ??

eigen keus, maar ik kan het niet snappen :cry: :wink:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
minibikeracer

Bericht door minibikeracer »

@ minibike Racer, met jouw kan ik praten:D ik ben er niet trots op dat ik geen pak heb, maar dat was om aan te geven wie ik ben, want er waren daar maar een paar zonder pak. Het pak is trouwens al besteld en wordt op maat gemaakt en hemp en handschoenen en laarzen erbij 8)

@ koen ja idd wheely's maken is zo vet he :lol: vooral met die blata, dat is niet normaal meer hoe die rijdt :twisted: zoveel wheely's als je maar wilt en het houd nooit op (vind je het gek met 13 pk onder je kont :P )
Het is ook niet zo moeilijk om mij over het hoofd te zien, ben namelijk maar 1,65 vandaar :D

maar hopelijk heb ik in Huizen over 2 weken me pak, zoniet dan een week later. Tot de volgende training
groeten Kevin
Wim
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Wim »

Untiej Mini Racing schreef:
Koen schreef: zijn spijkerbroek was van onder tot boven opengescheurd.. Zijn benen waren gelukkig maar een beetje geschaafd.
Dat bedoel ik dus met dragen van GEEN pak, maar een spijkerbroekje..

het is natuurlijk je eigen keus, maar ik dacht dat het in Nijverdal ook verplicht was ??

eigen keus, maar ik kan het niet snappen :cry: :wink:

Waar maak je je toch zo druk over!!

's toch niet jouw vel! :lol:

alhoewel.......weten jullie wel hoe glad het word op de baan als
er allemaal afgeschraapt vel op de baan ligt????????????

DUS.....denk aan onze grip....doe sociaal....val niet als je geen bescherming draagt

val je toch, en ik voel me verplicht te helpen, ja zo ben ik ook wel weer,
heb ik geen medelijden, vind je niet zielig, en baal van die gladde plek
op de baan!!!

Ggrrttzz

Wim
Plaats reactie