Opel Corsa ? ala Hank ?rossi-nr.1 schreef: en radiateur(gister nieuwe gescoot van een auto(kachelrad.)) etc...
[zb]stage6 pia minibike *trainingfoto's genk*
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
standaard...Koen schreef:Dit ziet er allemaal goed uit! Het begint aardig op mijn bouwsel te lijkenAlleen ligt het bij mij al sinds november stil..
De uitlaat berekening is deze voor een standaard of getunede cilinder?
want ik heb die cilinder zo uit de doos gehaald en een poortmap ervan gemaakt...
radiateur is uit een golfje...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
onderbouw je mening is over het bouwen/rijden....aub..roytjuh schreef:het gaat jou zeker om het bouwen of gaat het meer om hjet rijden.
enne...? was dat zo`n origineel cilindertje of was dat een setupje om het een bietje op te fokke.
see you later roytjuh
dit een orgineel cilindertje??..nee dit is wel een setup om mee te knallen...
70cc stage6 race.
16mm dellortho
malossie spruitstuk(recht)
malossie vl13
hpi 2004 binnenrotor
blata koppeling...HK tuned:P
homemade uitlaat...
lijkt me niet bepaald rustig:D
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
afijn...ff een update....
ik heb een radiateur bij een sloop gehaald..voor 25 euro'tjes...
1'tje uit een vw golf...
ziet er zeer netjes uit...kachelradiateur heeft weinig te voorduren denx..
daar ff een huls omheengemaakt..dat ik ergens aan kan lassen..voor ophanging etc..
tevens aan zijkanten wat windvangers...
daarna ff de houten omhulsels(bij wielen) weggegooid en nieuwe gemaakt..
de kap op goede hoogte en positie gehangen...
daarna me tankje vastgekit...zodat je 8eraf niet voor verrassingen staat..
blok wat gepositioneerd en op het oog uitgelijnd..
toen de uitlaat eronder gehangen met de hand...en gekeken welke hoek, het ontbrekende stukje uitlaat moest gaan krijgen..
dit daarna 4x uit papier gehaald..scheelde steeds paar graden...en gekeken welke het best uitkwam..
daarna uit staal gehaald...en gehecht...
een ophanging naar het blok gemaakt...voor kapottrillen/scheuren/doorbuigen...
de tailpipe moet ik nog even over denken...voor olieresten/etc...
toen ben ik naar hank gegaan...op dinsdagavond...om ff te meeten:)
dit was zeer gezellig en leerzaam...(bedankt hank!)
even de koppeling afgesteld...en hij slaat uit op 8400 toeren:)...
andere veren erin...mijne van blata die nog geen 2 toeren gedraait heeft..waren al maatverschillend...
en gele gewichtjes eraan gemaakt:)
dit was het zo'n beetje....owjah sjoke eropgemaakt...die moet aan het frame...
van een fietsversnelling..dus in stand 1 is sjoke..en normale stand niet..
genoeg geblaat...foto's:
de koppeling met andere veren en gewichtjes:

de radiateur met omhulsel:


me electrische start..onder het blok

tankje vastgekit..volop nutteloos:D:

8eraanzicht


totaalfoto's


dit was het dan...nu de uitlaat af laten lassen en het blok proberen te starten op de werkbank:)
vragen...ga uw gang!
ik heb een radiateur bij een sloop gehaald..voor 25 euro'tjes...
1'tje uit een vw golf...
ziet er zeer netjes uit...kachelradiateur heeft weinig te voorduren denx..
daar ff een huls omheengemaakt..dat ik ergens aan kan lassen..voor ophanging etc..
tevens aan zijkanten wat windvangers...
daarna ff de houten omhulsels(bij wielen) weggegooid en nieuwe gemaakt..
de kap op goede hoogte en positie gehangen...
daarna me tankje vastgekit...zodat je 8eraf niet voor verrassingen staat..
blok wat gepositioneerd en op het oog uitgelijnd..
toen de uitlaat eronder gehangen met de hand...en gekeken welke hoek, het ontbrekende stukje uitlaat moest gaan krijgen..
dit daarna 4x uit papier gehaald..scheelde steeds paar graden...en gekeken welke het best uitkwam..
daarna uit staal gehaald...en gehecht...
een ophanging naar het blok gemaakt...voor kapottrillen/scheuren/doorbuigen...
de tailpipe moet ik nog even over denken...voor olieresten/etc...
toen ben ik naar hank gegaan...op dinsdagavond...om ff te meeten:)
dit was zeer gezellig en leerzaam...(bedankt hank!)
even de koppeling afgesteld...en hij slaat uit op 8400 toeren:)...
andere veren erin...mijne van blata die nog geen 2 toeren gedraait heeft..waren al maatverschillend...
en gele gewichtjes eraan gemaakt:)
dit was het zo'n beetje....owjah sjoke eropgemaakt...die moet aan het frame...
van een fietsversnelling..dus in stand 1 is sjoke..en normale stand niet..
genoeg geblaat...foto's:
de koppeling met andere veren en gewichtjes:

de radiateur met omhulsel:


me electrische start..onder het blok

tankje vastgekit..volop nutteloos:D:

8eraanzicht


totaalfoto's


dit was het dan...nu de uitlaat af laten lassen en het blok proberen te starten op de werkbank:)
vragen...ga uw gang!
Laatst gewijzigd door rossi-nr.1 op ma 06 jun 2005, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
het frame....hmmm lastig..
ik was bezig..met me monoarm..alhoewel..ik wou beginnen...
ik had een buigijzer geleend...maar dat is voor cv-pijp..
dat is dus voor koper/messing oid...maar dit is gewoon stalen pijp..
dat gaat dus verrekte moeilijk..dus ff kijken op school voor elec. buigijzer..
en jazeker...alles blijft in de maten
de wielen staan op juiste maat...voorvork onder juiste hoek..en de kap op juiste hoogte...en breedte maat...niet naar gekeken..
ik was bezig..met me monoarm..alhoewel..ik wou beginnen...
ik had een buigijzer geleend...maar dat is voor cv-pijp..
dat is dus voor koper/messing oid...maar dit is gewoon stalen pijp..
dat gaat dus verrekte moeilijk..dus ff kijken op school voor elec. buigijzer..
en jazeker...alles blijft in de maten

de wielen staan op juiste maat...voorvork onder juiste hoek..en de kap op juiste hoogte...en breedte maat...niet naar gekeken..

het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
je zoekt maar! luie %^#$^$^Jvdw#59 schreef:Wordt een zeer leuk apparaatje zo te zien! Goed bezig hoor
Hoe zat het nou.. ga je racen? Sorry.. ik ben te lui om het topic door te zoeken

nee...just 4 fun...en wil wel kartbanen...of openbekerwedstrijdjes ofzo proberen...maar me stuurkunsten zullen nog onder nivo zitten..
@rossifumi:
rad komt nog wel iets hoger/schuiner..hij staat er alleen ff op..omdat die ander alleen in een hoekje staat...ik bedoel..hij hoort er toch een beetje bij..

het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/