mark#41 schreef:
Een advies,kijk uit hoe je de radiateur gaat gebruiken,het lijkt heel logisch dat een vertikale opstelling gaat gebruiken[mooi smal] maar ik denk dat deze bedoeld is voor horizontaal gebruik gezien de aansluit punten voor de vloeistof.
De warme vloeistof moet boven aangevoerd worden en door de waterpomp door de radiateur worden getrokken.
Ook zou ik de radiateur eerst goed spoelen met een sterk olie oplossend middel. [de resterende olie zorgt voor een isolerende laag waardoor je de capaciteit van de radiateur sterk verminderd]
advies wil ik altijd!
hijs idd bedoelt voor verticaal gebruik...lijkt het je veel slechter dan horizontaal?
de vloeistof kan toch horizontaal door die gangetjes??alleen moet het daarna wel weer terug omhoog...maar dat moet het vanaf de cilinderkop naar rad ook etc.
tevens wilde ik hem ook nadat ik ophangpunten etc heb gemaakt..hem mooi matzwart maken...kan je dat gewoon spuiten..of is dat ook koelingsverlies als er verf opzit?
graag nog een mening hierover alstublieft
en dat doorspoelen??wat voor middel is daar goed voor??ik weet dat remmenreiniger wel flink chemisch is(en ook voor remolie?)
over dubbele schijf voor:
jah iets meer remvermogen..maar 80% is de looks hoor!..
daar is deze bike veelal op gebouwd...wil steeds proberen beetje orgineel te blijven.