dordrecht..jordy 15 schreef:Davinci ..? welke..?
Want hier in purmerend hebbe we die ook
maar zit nu op het zadkine in rotterdam..neem hem volgende week mee naar opendag!..tentoonstellen..dus als iemand van het forum daar zit

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
dordrecht..jordy 15 schreef:Davinci ..? welke..?
Want hier in purmerend hebbe we die ook
haha..idd..alleen was ik soms nog welles ''afwezig''Stenley schreef:Was inderdaad erg tof!
Ik moet zeggen dat ik echt enorm onder de indruk ben, niet alleen van je fantastische meesterwerk maar ook de manier waarop alles gemaakt wordt en uitgedacht.
Ben zelf weer zwaar geïnspireerd geraakt en heb de hele dag aan mijn achterbrug staan lassen
volgens de reglementen moest hij 3/4 cm langer worden...de winter schreef:Ziet er erg mooi uit hoor![]()
Maar waarom heb je dat kontje dicht gemaakt?
Grt Rik
was je ff vergetenMarvin15 schreef:Respect voor hoe je zo maar "even" zon frampje bouwt.
Achterste stuk is alleen nogal leeg vind ik. En wielbasis lijkt me ook erg lang, of lijkt dat alleen zo?
Ik vind het altijd wel mooi als alles bovenop mekaar zit gebouwd, maar dat het we netjes zit zeg maar
Ik moet zeggen............. wel strak zegrossi-nr.1 schreef:
..
grondspeling etc. zit allemaal wel snor op de mini!minibike#46 schreef:Hey Rossi-nr.1...zit er allemaal mooi uit jou bike zit erg veel werk in om zo'n frame te bouwen wat goed sterk is en toch mooi moet wezen,en waar je ook allemaal een beetje makkelijk bij kan,de onderste buis lijkt mij aardig laag,heb je daar geen last van,dat die aan de grond komt met bochten nemen enzo?
Maar je tankzit combinatie hoeft helemaal geen 3 a 4 cm verlengd te worden hoor,dat is de maximale maat dat je minibike mag worden dus hij mag korter...
Neem eens een kijkje bij mijn minibike ik heb ook een buizenframe,maar dan met puchblok...ik wil eerst nederlandskampioen worden eigenlijk voordat ik overstap naar de watergekoelde klasse...
www.ferdi-beeuwkes.magix.net